Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گرگان گلستان با انتقاد از حضور کم مسئولان استان در یادواره شهدا ، گفت: در برخی از یادواره‎ها حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی به اندازه انگشتان دست هم نیست.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ علی اصغر فاضلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم با فرصت به وجود آمده در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بتوانیم قدمی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برداریم ، اظهارکرد:رسانه‎های گلستان می‎تواند کمک شایانی به ایثارگران و بنیاد شهید داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 30 سال است که برای شهدا و ایثارگران فعالیت می‎کنیم ، گفت: آنقدر دامنه فعالیت در حوزه ایثار و شهادت گسترده است که متوجه شدیم تاکنون کاری برای شهدا انجام نداده‎ایم و باید کارهای بیشتری در این حوزه انجام شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با انتقاد از اینکه برخی نگاهشان به یادواره شهدا سیاسی است، تصریح کرد: مجالس شهداء جای سیاسی کاری نیست و باید بیشتر موضوع شهداء، آرمانها و مواردی که آنها در وصیت نامه های خود تاکید کرده اند پرداخته شود.
وی با اشاره به اینکه برخی ها در برگزاری یادواره‎ های شهدا به جاده خاکی می‎زنند، افزود: به دنبال این هستیم که چنین اتفاقاتی نیفتد ، مراسم شهدا باید رنگ و بوی شهادت داشته باشد و به عنوان خادم شهداء این خواسته باطنی ما است .
فاضلی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از شهداء به دنبال خط و خط بازی نبوده اند، افزود: شهداء در وصیت نامه های خود به آرمانها انقلاب و نظام تاکید کرده اند و گفتند پشتیبان رهبری و ولایت فقیه باشید .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه سیاسی کاری در بنیاد شهید جایی ندارد، اذعان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران تا جایی که از دست ما بر می‎آید به این سمت سوق می‎دهیم که بازیچه سیاسی قرار نگیرند.
وی با بیان اینکه مسئولان ما امروز به راه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نیاز دارند، افزود: اگر هر سال اجلاسیه در استان برگزار کنیم باز هم می توانیم محتوای و نگاه جدیدی در حوزه ایثار و شهادت داشته باشیم.
مدیر کل بنیاد شهید به برنامه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و گفت: مقرر بود که از 4 هزار خانواده شهید و 500 جانباز بالای 50 درصد دیدار صورت بگیرد که تا این لحظه 2 هزار و 441 دیدار صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه به غیر از این تعداد یک هزار و 100 دیدار در شهرستان گرگان صورت گرفته است، گفت: بیش از 3 هزار و 500 دیدار از خانواده شهید و جانباز بالای 50 درصد در استان گلستان صورت گرفته است.
فاضلی با اشاره به اینکه 10 عنوان کتاب با تیراژ یک هزار جلد به چاپ رسیده ، افزود: روز اجلاسیه 4 هزار شهید از این کتاب‎ها رونمایی خواهد شد و در این راستا رونمایی سایت‎های اینترنتی را هم خواهیم داشت.
وی در ادامه به اهمیت جمع آوری و حفظ آثار شهدا تاکید کرد و گفت: جمع‎آوری اسناد از ابتدای انقلاب تا کنون صورت گرفته و این اسناد به تهران انتقال داده شده تا در آنجا به شکل درستی این آثار نگهداری و حفاظت شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با انتقاد از حضور کم مسئولان استان در یادواره شهدا ، گفت: در برخی از یادواره‎ها حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی به اندازه انگشتان دست هم نیست.
وی با بیان اینکه وقتی مسئولان در این یادواره‎ها حضور پیدا نمی‎کنند انگیزه در بین جوانان برای برپایی یادواره‎ها و گرامیداشت‎ها کاهش پیدا می‎کند ، اذعان داشت : 10 برنامه رسمی در طول سال در گلزار شهدا داریم و در این مراسم‎ها نیز شاهد هستیم که حضور مدیران کم‎ رنگ است.
انتهای پیام/