Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده گروه مهندسی رزمی45 جواد الائمه(ع) گفت: این امنیت حاصل شده مخصوصاً در شهرهای کردستان و سیستان و بلوچستان حاصل زحماتی است که جوانان با غیرت ما انجام داده اند.

به گزارش تيتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار ولی الله آقایی فرمانده گروه مهندسی رزمی 45 جوادالائمه (ع) در حاشیه مراسم تشییع شهید سید مهدی حسینی در گرگان اظهارکرد:سید مهدی حسینی یکی از نیرو های فعال و توانمند در تیپ 45 بود او کسی بود که در دوران خدمت حتی بیش از آموزش هایی که نیاز بود آموزش دیده بود.
وی با بیان اینکه سید مهدی همیشه روحیه شادی داشت ، گفت: او چندین بار درخواست اعزام و حضور در جبهه های سوریه را داشت اما بعد از اینکه موفق نشد ماموریت جنوب شرق را داوطلبانه پذیرفت و پیش قدم شد.
فرمانده گروه مهندسی رزمی 45 جوادالائمه (ع) با اشاره به اینکه شهید حسینی 16 روز در این ماموریت بود ، گفت : در نقطه صفر مرزی نیروهای ما باید قبل از شروع به احداث جاده کار پاکسازی مسیر را انجام دهند سید مهدی جزء نیروهای تخریب چی ما بود که با تله انفجاری اشرار ساعت 6.30 دقیقه صبح به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه سید همه تخصص های لازم را داشت ، اذعان داشت: او در شب آخر متفاوت تر از شبهای دیگر با دوستانش صحبت میکرد، و شاد تر از قبل بود. قبل از شهید شدن به همرزمانش گفته بود امروز پرواز می کند.
آقایی افزود: امروز اگر در استان گلستان به راحتی قدم می زنیم و در مرز ها امنیت داریم و همچون برخی از کشور های همسایه محیطی نا امن نداریم به برکت خون شهدا و جوانان با غیرت ماست که در مقابل دشمن ایستادگی کرده و جانشان را فدای اسلام کرده اند.
فرمانده گروه مهندسی رزمی45 جواد الائمه(ع) خاطر نشان کرد : شهدایی همچون سید مهدی همیشه شعارشان این بود که ما باید بایستیم و مقاومت کنیم تا مردم ما در امنیت باشند.
انتهای پیام/