Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امروز پس از چند سال درگیری  ونبرد نیابتی با غرب درسوریه حلب از دست حرامیان شامی بازپس گرفته شد واین نشاندهنده این است که جمهوری اسلامی برای مدیریت عالم اسلام آماده است .

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ "حسین پایین محلی" اندیشمند و نویسنده گلستانی طی یادداشتی در مورد آزادسازی حلب نوشت : ملتها و دولتها در طول تاریخ به واسطه نیازمندی به منابع و یا حس برتری جویی همواره با همسایگان دچار چالش مرزی وگاه نبرد میشدند و برخی از این نزاع ها به چند دهه و یا چند صده کشیده میشد و نهایتا نیز یا یکی پیروز میشد ودیگری را به پذیرش برخی ارزشهای خود وادار میکرد و یا این تنشها ادامه دارمیشد و در فضای رعب و تنش تاریخی ادامه می یافت.
از شاهنامه فردوسی وتنش بین ایرانیان و تورانیان گرفته که درساحت اسطوره تعریف شده تا چالش بین ما وترک ها از دوران صفویه که به عنوان دوتمدن درجهان اسلام و در این بین قوم ها و ملتهای کوچکتری بودند که بعضا یا مستعمره و یا تحت حمایت برخی امپراتوریها بودند.
ایرانیان درطول تاریخ ثابت کردند اهل جنگ باکسی نبودند و به خونریزی اعتقادی نداشتند مگر درچند مورد تاریخی چون خشایارشاه و نادر و...که با انتقاداتی داخلی هم روبرو شدند.
چندی پیش کتابی به دستم رسید و در آن کتاب از حمایت ایرانیان از مردم یمن و همینطور حمایت ایرانیان از یهود در قبال کشتار آنها توسط بخت النصر نوشته شده بود‌.
ایرانی هرگاه صدای مظلومی را درتاریخ شنیده از جای برخواسته ولباس رزم برتن کرده...یکی از وجوهی که ایرانیان اسلام را پذیرفتند همین عدالت جویی وتاکید بر برابری انسانها درجهانبینی اسلامی بود لذا ما شاهد یک تقارن بین اندیشه ایرانی و اسلامی هستیم.
تقارنی که با پذیرش اسلام ناب اشرافیت به وجود آمده دراسلام را نپذیرفت و نهضت شعوبیه رارقم زد وگویی پیامبر اکرم(ص) باعلم لدنی خویش دیده بودند که ایرانیان آخرالزمان چگونه دردفاع از نهضت های آزادیبخش ومسلمانان ترک وطن کرده ودر غربت از وطن و غیاب خویشان از کرامت انسانی و عزت برادران دینی خود دفاع می کنند حتی به قیمت جان خویش وثابت میکنند که خون سلمان فارسی در رگهای آنان است ومصداق بارز روایات وآیاتی هستند که پیامبر خاتم قوم سلمان در آخرالزمان را مصداقش دانستند.
حدود چهل روایت وسه آیه در باب قوم سلمان نازل شده که نشان از اهمیت نقش آخرالزمانی ایرانیان دارد.
آخرین بار ایرانیان در زمان صفویه بود که برای نجات برخی شیعیان از دست عمال عثمانی پذیرای شیعیانی شدند که وطن را برای همیشه ترک کردند چراکه پا به سرزمین ایمانی خویش نهادند و بعد از صفویه قاجاریه نه تنها ملجا شیعیان ومسلمانان نبود بلکه درهربار جنگ با روسیه و معاهده با انگلیس واستعمار زمان بخشی ازخاک و منافع و تمامیت ارضی را چون برگه های قمار میباخت و بعد پهلوی بااجرای سیاست های دین ستیزانه وایدئولوژی پان ایرانیسم اولا به تقابل باکشورهای اسلامی پرداخت ثانیا نظام ایلیاتی واقوام را نابود کردثالثا به سکولاریزاسیون درایران پرداخت و منجر به هجرت علما به نجف اشرف شد!
یعنی چیزی که درزمان صفویه عامل هجرت شیعیان شده بود مجددا تکرارشد آنهم درایران و به دست کسی که نام رضا را به یدک میکشید! وهم در زمان او و پسرش بود که بخشهایی ازایران جداشد.
حکومت رضا شاه و پسرش ناشروع بود
و بسیاری از مدعیان ایرانیگری و باستانگرایی فراموش کردند که این پدر و پسر حکومتشان نامشروع بود و رضا پهلوی اصلا پهلوی نبود بلکه باانتخاب این فامیلی گمراه کننده درصدد ایجاد مشروعیت برای خویش وتاریخ سازی برای سلسله خود بود.
به گواهی تاریخ رضا میرپنج یک بهایی بود که در اصطبل وزارت خارجه انگلیس کارمیکرد وامروز مدعیان همایونی ازکشتار نه میلیون ایرانی درجنگ جهانی اول به واسطه فقدان مدیریتی او بی تفاوت عبور میکنند ....واز عظمت و مجد سلسله پهلوی میگویند!!! برای اولین بار بعد از صفویه بود که اسلام با نام انقلاب اسلامی سال پنجاه وهفت و نام امام خمینی(ره)گره خورد
وانسان های مظلوم وستم دیده و جوامع اسلامی احساس بیداری وهویت کردند.این بیداری را میتوان بیداری فطرت نامید که توسط انقلاب ما وامام خمینی(ره) به ثمرنشست .
غرب با آگاهی از تقارن اندیشه ایرانی اسلامی برای جلوگیری از صدور انقلاب به جهان و دستگیری جمهوری اسلامی از نهضت های آزادیبخش و مسلمان جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد اما ما درهمین دفاع هشت ساله انقلابمان را به تعبیر امام راحل(ره)صادر کردیم و بعدها براساس قانون اساسی ملزم به حفظ و ترویج این رویه وتداوم این راه شدیم لذا حمایت از فلسطین به عنوان سرزمین پیامبران الهی و حمایت های دیگر که در چهارچوب مرامی ماست ادامه پیداکرد چنانکه از مسلمانان بوسنی هم دفاع کردیم.
این حرکت ادامه داشت و در انتخاب روز قدس به عنوان روز فریاد مسلمانان توسط امام(ره)یک مانیفست جهانی برای امت اسلامی رقم زد که چشم مظلومان عالم را به خود امیدوار نمود.
امروز پس از سه دهه از آغازانقلاب اسلامی ایران درعرصه خارجی ازچنان قدرتی برخورداراست که جغرافیای ایدئولوژیکی خود را علاوه بر جغرافیای سیاسی صیانت میکند و اجازه تجاوز به نظام سلطه را نمیدهد چرا که جمهوری اسلامی ام القرای امت اسلامی است لذا محصور به جغرافیای سیاسی نمیشود و جغرافیای آن هر روز بسیط تر میشود تا به مانند حرکت پیامبراسلام(ص)کاخ کسری های زمان را متزلزل کند.
امروز پس از چند سال درگیری ونبرد نیابتی با غرب درسوریه حلب از دست حرامیان شامی بازپس گرفته شد واین نشاندهنده این است که جمهوری اسلامی برای مدیریت عالم اسلام آماده است وشایستگی خدمت به آن موجود موعود را دارد تاجهان را از نظام سلطه برهاند و پرچم لااله الاا... را دراقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآورد.
بسیجیان خمینی کبیر حلب را آزاد کردند
ایرانیان با جهان بینی اسلامی برای اولین بار تقریبا پس ازچند قرن عظمت امپراتوری ایرانی را رقم زدند وکسانیکه دم از ایرانی گری میزنند باید چشمهایشان را بازکنند و ببینند که چگونه بسیجیان خمینی کبیر در بیرون از مرزهای سیاسی خود پوزه گرگها وکفتارهارا به خاک مالیدند و از شرف انسانیت دفاع کردند و از سویی نگذاشتند پای غربیان و ایادی آنان چون دوران پهلوی اول به سرزمینمان باز شود. آری!
امروز نفوذ تاریخی ایران با استراتژی نظامی بیانگر این است که دامنه خط قرمز های جمهوری اسلامی بزرگترشده و همانگونه که درسطور قبل اشاره شد جغرافیای سیاسی به جغرافیای ایدئولوژیک وجغرافیای ژئوپولوتیک و جغرافیای استراتژیک تسری پیداکرده و این یعنی نزدیک شدن به آرمانی که امام راحل(ره ) برای ما وامت اسلامی ترسیم کرد و نزدیک شدن به زمان موعود.
روز قدس روزیست که در آرمان تاریخی جهان اسلام جز با نبرد در برابر رژیم اشغالگر معنا نمیشود و امروز درعرصه بین الملل تنها ایران است که هر روز دامنه لیبرال دموکراسی غربی را تهدید میکند و با استراتژی های گوناگون من جمله نظامی درکنار متحدانش در جنگ آرمگدون یا قرقیسیا حوزه تصمیم گیری و مدیریتی غرب به رهبری آمریکارا محدود تر میکند و این یعنی اولا تنها با مبارزه میتوان شاهد تحقق آرمانمان باشیم نه مذاکره به شکل بازرگانی!!!
ثانیا حال که امروز ایرانیان پا به عرصه هایی گذاشتند که پیشترحیات مدیریتی لیبرال دموکراسی بود میتوان آن را بعد از دو هزارسال با حضور تاریخی در کانال داردانل مقایسه کرد.تداوم این مسیریعنی آزادی قدس شریف و آغازتمدن اسلامی و بعد امت اسلامی با هدایت حضرت ولی عصر(ع).
ای قدس شریف منتظر باش و صبور!
ای قدس شریف صبور باش ومنتظر!
اینک رویای شهید آوینی دردهه هفتاد هنگامه فاجعه بوسنی مبنی بر ارتش متحداسلامی شکل گرفته!
نه تنها ارتش متحداسلامی بلکه آزادگان عالم و قدرتهای مستقل جهانی اینک درکنار ایران ایستاده اند!
ای قدس شریف امروز از هر سو به طرف تو میشتابیم!
امروز صدای پوتین های پاسداران خمینی کبیر در سپهرتاریخ طنین انداز شده و زمان رویای جاویدالاثر احمد متوسلیان مبنی بر به اهتزاز درآوردن پرچم توحید نزدیک شده!
ای قدس عزیز صبورباش! ای قدس شریف منتظر باش!

انتهاي پيام/