Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری جشنواره قرآن در رسانه اشاره کرد و گفت: این جشنواره 19 دی ماه با مشارکت سازمان بسیج رسانه برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، افزود: ارج نهادن به هنر معنوی، دینی و اسلامی، ایجاد شوق و اشتیاق در بین آحاد مردم جامعه برای انس بیشتر با قرآن و عترت، پیوند بین مبانی دینی و رسانه با مضامین ارزشمند قرآن و عترت و توسعه، ترویج و نشر فرهنگ قرآنی از اهداف جشنواره به شمار می رود.

وی موضوع جشنواره را قرآن و عترت خواند و افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در گرگان میدان شهید قندهاری ، قبل از اداره راهنمایی و رانندگی، مجتمع امامرضا (ع) ، طبقه 4 ، واحد 13، بسیج رسانه استان ارسال کنند.

فضیلت در توضیح قالب های ارسالی آثار به جشنواره ، گفت: آثارباید در قالب مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، خبر، سرمقاله و یادداشت، قطعه ادبی شامل شعر، داستانک، خاطره، عکس خبری و اینفوگرافی باشد.

وی در خاتمه آئین اختتامیه جشنواره قرآن در رسانه را 19 دی ماه اعلام کرد و افزود: آثاری که از 11 بهمن 94 تا 30 آذر 95 در نشریات مکتوب و مجازی با موضوع قرآن و عترت منتشر شده در جشنواره شرکت داده می شود.

برپایی جشنواره آوا و نغمات در گرگان

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جشنواره آوا و نغمات در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گرگان برگزار می شود.

فضیلت، افزود: این مسابقات در دو گروه برادران و خواهران برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که شرکت در جشنواره آوا و نغمات محدودیت سنی ندارد، افزود: ابتهال، تواشیح و همخوانی از محورهای جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ایجاد فضای قرآنی در جامعه و اشاعه و ترویج فرهنگ حیاتبخش قرآن کریم و معطر کردن فضای قرآنی استان به عطر آواها و نغمات از اهداف این جشنواره به شمار می رود.

وی در خاتمه یادآور شد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به اداره امور قرآنی، خیابان 5آذر، کوی تختی، روبروی دبستان سجادیه، اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/