Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو شورای مرکزی موتلفه در خصوص معرفی کاندیدا تشکل متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری 96گفت: این موضوع در حال نهایی شدن است و در دهه اول دی ماه رسما توسط دبیرکل معرفی می‌شود.

به گزارش تیترآزاد به نقل از،حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص معرفی کاندیدا تشکل متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری 96گفت: این موضوع  در حال نهایی شدن است و در دهه اول دی ماه رسما توسط دبیرکل معرفی می‌شود.

وی افزود: آقای میرسلیم جز افرادی است که در حال بررسی هستند ولی اینکه تصمیم نهایی شده باشد، هنوز نهایی نشده و چند روز دیگر برای نهایی شده زمان نیاز است.

وی اظهارداشت: همه‌ تشکل‌های انقلابی کاندیدا خود را به ائتلاف معرفی می‌کنند و تصمیم‌گیری‌ها در خصوص ساز و کار انتخاباتی و نحوه حضور در انتخابات، در ائتلاف مطرح می‌شود.

ترقی گفت: جلسه ائتلاف به زودی و به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار می‌شود و دعوت از تشکل‌ها هم به عهده جامعه روحانیت مبارز می‌باشد.

انتهای پیام/نج