Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ فرقی میان اقوام مختلف نگذاشته و تمام تلاش خود را برای پیشرفت در دورترین روستاهای کشور بکار گرفته است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از راه اسپی دژ، علی‌اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در جمع مدیران استان با گلایه از یکی از سایت‌های استان گفت: متأسفانه برخی از سایت‌های استان برخلاف رسالت اصلی خود با درج مطالب غیر موثق باعث ایجاد مشکل و تغییر افکار عمومی و حتی ایجاد اختلاف میان اقوام مختلف در استان گلستان می‌شوند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ فرقی را میان اقوام مختلف نگذاشته و تمام تلاش خود را برای پیشرفت در دورترین روستاهای کشور بکار گرفته است.

طهماسبی ادامه داد: استان گلستان که به نماد وحدت و همدلی نیز شناخته‌شده است از این امر مستثنی نمی‌باشد. واقعاً در حق جمهوری اسلامی نیست که بگوییم در حق برخی از اقوام استان گلستان ظلم شده است. این بسیار بد است که از داخل به خود ضربه بزنیم. درج این‌گونه مطالب بر مردم تأثیر گذاشته و باید مراقب انتشار این مطالب در فضای مجازی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در خصوص برخی از کانال‌های فعال در تلگرام نیز گفت: بسیاری از کانال‌های فعال در تلگرام پاسخگو نیستند. چندین برابر سایت‌های فعال در حال تولید و نشر محتوی بوده و برخی از آن‌ها هزاران کاربر دارند، بدون اینکه پاسخگو باشند. قانون قوی برای این موارد وجود دارد ولی در برخی جاها مورداستفاده قرار نگرفته و ناکارآمد می‌باشد.

وی تصریح کرد: همه اقوام مختلف جزء شهروند درجه‌یک جمهوری اسلامی هستند و در استان گلستان نیز همه گروه‌ها ازجمله علما، نخبگان، نیروهای انتظامی و نظامی، بسیج، نماینده ولی‌فقیه و ... در حوزه وحدت بین اقوام در تلاش هستند و حیف است که عده‌ای با درج برخی از مطالب قصد برهم زدن این وحدت را داشته باشند.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: ما به دوستان توصیه می‌کنیم که وحدت و امنیت ملی را نشانه نگرفته و آن را خدشه‌دار ننمایند و بهانه‌ای برای بیگانگان ایجاد ننمایند. امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بتوانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را سربلندتر از دیروز به‌پیش ببریم.

انتهای پیام/