Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه شهرستان آزادشهر به همراه رئیس اداره تبلیغات شهرستان آزادشهر برای دید و بازدید از امام جمعه جدید نگین شهر به این شهر رفتند.

به گزارش تیتر آزاد٬ حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر به همراه رئیس اداره تبلیغات شهرستان آزادشهر برای دید و بازدید از امام جمعه جدید نگین شهر حجت الاسلام والمسلمین حسن بهرامی به شهر نگین شهر رفتند.

در این دیدار حضار بعد از احوالپرسی به بررسی مسائل شهرستان پرداختند و بر برگزاری باشکوه تجمع ۹ دی در سطح شهرستان تاکید کردند.

حسن بهرامی در این دیدار گفت: با توجه به این موضوع که من به تازگی امام جمعه این شهر شده ام اما مردم نگین شهر را مردمی ولایتمدار و انقلابی مشاهده کردم.

امام جمعه نگین شهر افزود: امیدوارم مردم نگین شهر در روز ۹ دی با حضور با شکوه خود در تجمع ۹ دی ولایتمداری خود را به همگان نشان دهند و در این تجمع خداپسندانه حضور پرشوری داشته باشند.

c3

 

c1

انتهای پیام/