Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر آموزش و پرورش گرگان از افتتاح حداقل یک پروژه عمرانی در هر ماه خبر داد و گفت: افتتاح 244 مدرسه، ساخت 170 کلاس، بهره برداری از دو سالن ورزشی، ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان و بهسازی بیش از نیمی از مدارس تخریبی گرگان تنها بخشی از جمله اقدامات عمرانی آموزش و پرورش شهرستان در این مدت بوده است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از پاسرو؛ نصرالله کشیری، مدیر آموزش و پرورش گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری از ارتقای میازن جذب بودجه عمرانی این اداره از میزان کمتر از 2میلیارد تومان در سال 92 به  27 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و گفت: افتتاح 244 مدرسه، ساخت 170 کلاس، بهره برداری از دو سالن ورزشی و احداث یک سالن ورزشی جدید، ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان در اردوگاه توسکستان با سالن های آمفی تئاتر 700 و 400 نفره و بهسازی بیش از نیمی از مدارس تخریبی گرگان از جمله اقدامات عمرانی آموزش و پرورش شهرستان در این مدت بوده است.

وی همچنین از دیگر اقدامات عمرانی در جهت ارتقای وضعیت آموزشی به تک شیفته کردن مدارس اشاره کرد و افزود: تمامی مدارس دوره متوسطه دختران و دوره متوسط پسران به غیر از دو مدرسه تک شیفته شدند و در مجموع در باقی مقاطع، 52درصد مدارس شهرستان تک شیفته شدند و مابقی در دست اقدام هستند.

کشیری ادامه ساخت پروژه های عمرانی را استراتژی آموزش و پرورش گرگان خواند و متذکر شد: درآمد اداره از سال 92 از مبلغ 620میلیون تومان به 2میلیارد و 500میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته که با توجه به اقتضائات مالی کشور این دستاورد بی نظیر است و تقریبا ما در هر ماه یک پروژه عمرانی افتتاح می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گرگان در خصوص پیشرفت های نرم افزاری این اداره در یکی دو سال اخیر نیز خاطرنشان کرد: به منظور افزایش بهره وری آموزشی در مدارس شهرستان، 324هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای فرهنگیان برگزار شد که اخذ تست IQ و EQ برای مدیران تازه جذب شده از جمله این اقدامات در مسیر بهبود شرایط آموزشی بود.

kashiri2

وی ماحصل اقدامات آموزشی و روش های سختگیرانه جذب مدیران مدارس را ارتقای رتبه های درسی خواند و گفت: میانگین معدل آزمون نهایی گرگان برای اولین بار با افزایش به 12.60، از میانگین کشوری بالاتر رفت و موجب صعود رنکینگ گرگان از سکوی 311 کشوری در سال 92 به 199 در سال گذشته شد.

کشیری با بیان اینکه ما به سمت توسعه و رشد پایدار در حرکت هستیم، ادامه داد: رتبه کنکور آموزش و پرورش گرگان از رتبه پنجم استان به رتبه اول استان رسید.

مدیر آموزش و پرورش گرگان همچنین از رتبه اول آموزش و پرورش گرگان در سرگروه های آموزشی، مسابقات مقطع ابتدایی، شوراهای آموزش و پرورش، پروژه مهر و مسابقات پژوهشسراها در رشته نانوشیمی در سطح ملی خبر داد.

وی از دیگر افتخارات آموزشی آموزش و پرورش گرگان به برتری دانش آموزان دوره متوسطه گرگانی در 19 عنوان درس در دو رشته تجربی و انسانی در سطح کشور در آزمون نهایی نیز اشاره کرد و متذکر شد: ارتقای کشوری 19 درس در این دو رشته بالاتر از میانگین کشوری، از دستاوردهایی بود که تا کنون نظیر نداشت و بنای ما بر این است که این روند ادامه یابد.

کشیری در پایان از راه اندازی آزمایشگاه های سیار مجهز به اینترنت در مدارس گرگان با هدف افزایش میزان دسترسی دانش آموزان به امکانات کارگاهی خبر داد.

انتهای پیام/