Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

پروژه دروغ سازی و ایجاد شایعات کذب رسانه های معاند همچنان ادامه دارد و در جدیدترین دروغ سازی خود مجرمان امنیتی و قاچاقچیان مواد مخدر و تجزیه طلبان را فعالان حقوق بشر معرفی می کند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «نقض حقوق بشر» این عبارت کلید واژه ای است که غربی ها و دشمنان ملت ایران برای هجمه و تخریب چهره بین المللی نظام ایران به کار می گیرند.

در تازه ترین این اقدامات رسانه های غربی نظیر بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و چند رسانه دیگر با تطهیر چهره کسانی که جرم های امنیتی دارند سعی بر قهرمان سازی و مظلوم نمایی این افراد را دارند.

یکی از این افراد مرتضی مراد پور است که در هفته گذشته این رسانه ها به حمایت از وی پرداختند. رادیو فردا در حمایت از مراد پور می نویسد:«در حالی مرتضی مرادپور در ارتباط با همایش پیاده‌روی ایل‌گلی تبریز در زندان بسر می‌برد که این همایش با مجوز رسمی دولت بوده و جنبه تفریحی و ورزشی داشته، اما در این همایش برخی فعال‌های قومی شعارهایی در ارتباط با حق تحصیل به زبان مادری و علیه خشک شدن دریاچه ارومیه سر داده بودند که منجر به بازداشت چندین تن، از جمله مرادپور شده بود.»

رادیو فردا ادامه می دهد: «آقای مرادپور به سه سال زندان برای اتهام هایی چون تبلیغ علیه نظام و ارتکاب جرم علیه امنیت کشور محکوم شد. وی از مدتی پیش برای اعتراض به وضعیت خود در زندان اعتصاب غذا کرد.»

بی‌بی‌سی فارسی نیز مرادپور را جوانِ دانشجو و فعال مدنی معرفی می کند که در راستای صیانت از زبان مادری و سردادن شعارهای حمایتی از دریاچه‌‌ی ارومیه و شرکت در همایش پیاده‌روی ائل‌‌گلی تبریز به زندان انداخته شده و در این مدت نیز به علت عدم اجرای حکم آزادی طبق ماده ۱۳۴ دست به اعتصاب غذا زده است.

مرتضی مرادپور کیست؟

مرتضی مرادپور از افرادی است که با قوم گرایی به ترویج تفرقه در اهداف تجزیه طلبانه دشمنان ایران قرار گرفته است.

وی در جریان یک تجمع در سال ۸۸ و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، قصد عملیات انتحاری داشته است که با هوشیاری عوامل امنیتی دستگیر شد.

برادر مرادپور نیز در تجمع یاد شده که همزمان با حضور یکی از کاندیدهای انتخاباتی در سال 88 همراه بود تنها به عنوان یک شرکت کننده حضور نداشته بلکه بر اساس مستندات به اخلال و آشوب در آن تجمع پرداخته است

در آن مقطع پس از اطلاع ماموران امنیتی از وجود مواد انفجاری اقدام به تعقیب و گریز و خروج این فرد از تجمع می‌‌نمایند اما به علت بالا رفتن دمای بدن و تحرک هنگام فرار، بمب منفجر می‌شود که با اقدام به موقع ماموران امنیتی و انتقالش به بیمارستان، وی از مرگ رهایی می یابد.

اما در هفته های اخیر جعفر افشارنیا وکیل مرادپور با فرافکنی و با ارسال نامه به دفاتر برخی از نمایندگان و بر اساس ادله‌ی رسانه‌های معاند و نه بر اساس شواهد واقعی توانست همراهی مسعود پزشکیان، نادر قاضی پور و معصومه آقاپور را به جهت بررسی اوضاع این مجرم سیاسی داشته باشد.

افشارنیا بر اعمال ماده ۱۳۴ مبنی بر تجمیع مجازات تاکید کرده و افزود: «مرتضی مرادپور یک سال حبس به اتهام فعالیت تبلیغی و دو سال حبس به اتهام اجتماع و تبانی دارد که با اعمال این ماده، تنها دو سال حبس وی اجرا می‌شود که اکنون او این حکم را سپری کرده است و قانونا باید آزاد شود.»

 

مرتضی مرادپور فعال مدنی یا قاچاقچی موادمخدر؟

بر اساس مستندات مرتضی مرادپور به علت فروش اسلحه، تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی، اخلال در نظم و آسایش عمومی، حفاری و کاوش‌‌های غیر مجاز، اعتیاد به مواد مخدر، نگه داری 1.30 گرم تریاک، مشارکت در نگه داری مواد منفجره، تهیه و تولید و فورش مواد منفجره و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرایمی بر ضد امنیت ملی یا خارجی کشور داشته است.

این اولین باری نیست که رسانه های معاند ملت ایران به دروغ سازی و ایجاد موج رسانه ای کاذب می پردازند که در سال 88 نمونه ای فراوان از دروغ سازی و انتشار شایعات بی اساس سعی در تشویش و غبارآلوده کردن هرچه بیشتر فضا در فتنه 88 را داشتند. نمونه های بارزی چون شهید سازی افرادی چون ترانه موسوی، نداآقاسلطان و بسیاری دیگر برای پیگیری اهداف خود در ایران و طولانی کردن فتنه 88 که خوشبختانه با بصیرت مردم و روشنگری های رهبر معظم انقلاب این پروژه خطرناک با شکست مواجه شد.


فعال مدنی یا عاملان عملیات انتحاری؟!

کانال تلگرامی خبر سری هم در این رابطه نوشت:

مدتی است در شبکه های اجتماعی قومگرا و تجزیه طلب و همچنین رسانه های معاند خارجی از جمله بی بی سی و رادیو فردا، روی فردی بنام مرتضی مرادپور مانور داده می شود.

بزعم آنها وی فعال مدنی است که در اعتراضات مردمی برای احیای دریاچه ارومیه توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر شده است.

آنها ادعا دارند وی از 4 ماه قبل در زندان دست به اعتصاب غذا زده و باید هرچه سریعتر برای آزادی وی اقدام شود.

در همین راستا، برخی از نمایندگان مجلس نیز بدلیل ناآگاهی از جرایم فرد یادشده، به مقام عالی قوه قضائیه نامه نگاری کردند.

اما حقیقت چیست؟ آیا وی واقعا فعال مدنی است و صرفاً بخاطر اعتراضات خیابانی دستگیر شده است؟

طبق دادنامه دادگاه انقلاب اسلامی تبریز، که در برخی از سایتهای محلی تبریز منتشر شده، جرایم وی بهمراه چند نفر دیگر از جمله برادر این فرد، اقدام برای عملیات انتحاری در تجمعات انتخاباتی سال 88 بوده است. حتی برادر وی حامل مواد منفجره بوده که توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده بودند.

سایر اتهامات این افراد به خرید و فروش سلاح، تبلیغ بر علیه نظام و تجمع ضد امنیتی بر علیه نظام،یاد شده است.

بعد از انتشار دادنامه این فرد در شبکه های اجتماعی، نمایندگان مجلس که پیگیر وضعیت او بودند در گفتگو با سایتهای خبری از جرم سنگین این فعال به اصطلاح مدنی خبر داده اند.

به نظر می رسد با توجه به ورود شبکه های معاند خارجی از جمله بی بی سی و رادیو فردا به ماجرای اعتصاب غذای مرتضی مرادپور، این پروژه بخشی از پرونده سازی حقوق بشری برعلیه ایران باشد.

انتهای پیام/