Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعد از روی کار آمدن مدیریت جدید روزهای آشفته و بی ثباتی را در عرصه مدیریت تجربه می کند .

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ با توجه به اینکه تیم جدید با یک زمینه منفی نسبت به تیم قبل روی کار آمده و افرادی که در پستوها برای عزل ریاحی تلاش می کردند ، امروز مدعی بوده و سهم خود را می خواهند ، بنظر می رسد همه مدیریتهای گذشته در این دانشگاه باید کنار بروند و همین موضوع کار را برای رییس جدید سخت کرده است .
در اینجا چند نکته وجود دارد :
نکته اول اینکه برخی عنوان می کنند انتصاب دکتر فاضل به عنوان ریاست دانشگاه از طرف اسدالله قره خوانی نماینده علی آباد صورت گرفته و تحول در دانشگاه نیز بر اساس نگاه منطقه ای صورت می گیرد مثلا دیشب عنوان شد که تعدادی نیرو از مزرعه علی آباد در دانشگاه بکار گیری می شوند .
نکته دوم اینکه می گویند دکتر فاضل ادامه دهنده راه دکتر سمنانی در عرصه مدیریت در دانشگاه است ، راهی که در مدت چهار ساله دکتر تقی ریاحی کاملا فراموش شده بود و برخی مدیران نزدیک سمنانی در حاشیه برای رفتن ریاحی تلاش می کردند و حال امروز می خواهند سهمی در مدیریت ها داشته باشند .
این افراد امروز وقتی می بینند عرصه مدیریت ها در اختیار آنها قرار نگرفته و یا اینکه تغییرات به نفع انها و تیم شان نیست فکر می کنند همان ریاحی بهتر بود و این تغییر دردی را دوا نکرد .
نکته سوم ؛ باید به دکتر فاضل وقت داد تا طبق نظر خود تصمیم بگیرد و مدیران را انتخاب کند ، برخی ها مطرح می کنند که حلقه مشاوران وی از اطرافیان دکتر سمنانی خارج شده و به افرادی چون دکتر نعیمی و ... رسیده است و این افراد هستند که مدیران جدید را پیشنهاد می دهند .
به هر حال موارد فوق تحلیل هایی است که داخل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیرون می آید و باعث شده تا مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان این روزها دوران پرتلاطم و بی ثباتی را سپری کند .
در روزهای گذشته امیر حاج محمدی که به سمت معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه و در جای دکتر عموزاد بکارگیری شده بود ، بطیار که پرستار هست را به سمت مدیر توسعه دانشگاه ابقا کرد که این انتصاب به مذاق دکتر فاضل ریاست دانشگاه خوش نیامد و دستور داد حکم را ملغی کنند که در اثر اصرار معاون برای عدم لغو این حکم ، خود رئیس بصورت یک طرفه این حکم را لغو کرد .
همچنین گفته شده عبدالسلام مهیمنی دنبال سمت مدیر خدمات پشتیبانی است و عده ای در تلاش هستند تا او را که یک عنصر سیاسی سبز و آلوده به دنیای سیاست است وارد مجموعه دانشگاه بکنند تا بتوانند از وجود او برای انتخابات آینده یارگیری و تامین منابع پولی داشته باشند .
دکتر فاضل بر روی حضور سیاسیون در دانشگاه باید حساسیت بیشتری داشته باشد چون این موضوع یعنی بکارگیری عبدالسلام مهیمنی می تواند به شکاف بین او و بخش های عظیمی از جامعه و رسانه های مختلف با وی بیانجامد و بازگشت به روند قبل را رقم بزند .
خانم دکتر زحمتکش هم جایگزین بابایانی شد که با لیسانس مرتعداری چهار سمت و از جمله روابط عمومی داشگاه علوم پزشکی گلستان را بر عهده داشت ، تعامل مثبت با رسانه ها و ایجاد فضای باز و سازنده در جهت نقد و بررسی موضوعات حوزه سلامت از اعم اهداف روابط عمومی جدید است که سابقا دیده نمی شد .
اما در کنار همه این حواشی نکته مهمی که ما را به آینده امیدوار می کند درایت و درستکاری انسانی فرهیخته چون دکتر عبدالرضا فاضل است .
به اذعان همه کسانی که او را از نزدیک می شناسند دکتر فاضل فردی مدبر و اهل مشورت و درایت است و قطعا با توجه به مرور زمان می تواند کشتی این حوزه پرتلاطم را به ساحل مقصود برساند .
انتهای پیام /