Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی در خصوص انتقادات وارد شده به شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهارداشت: شورای سیاستگذاری افرادی هستند که نزدیک انتخابات سر از تخم درمی‌آورند و به دنبال منافع شخصی هستند.

به گزارش تیتر آزاد٬ حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتقادات وارد شده به شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهارداشت: شورای سیاستگذاری افرادی هستند که نزدیک انتخابات سر از تخم درمی‌آورند و به دنبال منافع شخصی هستند.

وی افزود: این افراد هیچ احترامی برای احزاب اصلاح‌طلب قائل نیستند و باید بگویم که مدعیان دموکراسی خودشان قوائد بازی را نمی‌دانند، احزاب قدرتمند را کنار می‌گذارند و چند فرد می‌نشینند و برای دیگران تصمیم می‌گیرند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه علاوه‌بر منتجب‌ نیا بسیاری از اصلاح‌طلبان هم از این عملکرد شورای سیاستگذاری ناراضی هستند گفت: این کار دموکراتیک نیست و بیشتر با بحث‌های پدرخواندگی ارتباط دارد؛ این‌ها افرادی "ابن‌ الوقت" هستند که در ایام انتخابات پیدا می‌شوند، موج سواری می‌کنند، کاندیدا ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر می‌شوند و می‌روند.

فومنی با بیان اینکه این ضعف بزرگی در جریان اصلاح‌طلب است ادامه داد: در این بین یک عده زیاده‌خواه انحصارطلب وجود دارند که دیگران را نمی‌بینند و مدعی هستند اصلاح‌طلبی ارث پدری آن‌ها است.

وی افزود: ما از رئیس دولت اصلاحات، آقای هاشمی و کسانی که سردمدار این موضوع هستند تقاضا داریم که شورای سیاستگذاری را از شخص‌گرایی به گروه گرایی و حزب‌گرایی سوق دهند، اینکه چند نفر برای احزاب تصمیم بگیرند کار درستی نیست و دور از شعار رئیس دولت اصلاحات است که به دموکراسی معتقد و احزاب را یکی از پایه‌های دموکراسی می‌داند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه برخی تاکنون حتی یک کنگره هم برگزار نکرده‌اند و دفتر مشخصی هم ندارند اما عضو شورای سیاستگذاری هستند گفت: باید پارلمان اصلاح‌‌طلبی شکل گیرد و همه جریان‌ها و احزاب عضو این پارلمان باشند.

فومنی در خصوص فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اینکه یک نفر از اصلاح‌طلبان در کنار روحانی کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری می‌شود قطعی شده اما اینکه آن یک نفر چه کسی است هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: حضور یک فرد اصلاح‌طلب در کنار روحانی لازم است تا شعارهایی که روحانی نمی‌تواند بدهد را او بگوید و آرا قشر خاکستری را جذب کند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "اخیرا از ظریف، جهانگیری و علی مطهری به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان نامبرده می‌شود" اظهار داشت: هیچ کدام از این افراد کاندیدا نیستند و کاندیدا از داخل خود اصلاح‌طلبان است.

فومنی در پایان تاکید کرد: نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که محبوبیت روحانی در جامعه کم شده و اگر روحانی تنها وارد انتخابات شود شکست می‌خورد.

انتهای پیام/