Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه اهل سنت شهرستان نگین شهرگفت: مدیران ما باید نگاهشان به داخل کشور باشد و اقتصاد مقاومتی را رونق ببخشند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از طوبی گلستان، حاج آخوند ابوبکر خوجم لی امام جمعه اهل سنت شهرستان نگین شهر صبح امروز در حوزه علمیه اهل سنت محمدیه اظهار کرد: اگر گلستان نگین وحدت کشور ما است نگین شهر هم نگین استان گلستان است، این به خاطر این است که با وجود فرقه های فراوانی که در این شهر وجود دارد اتحاد به این محکمی پا بر جا است.

آخوند خوجم لی با اشاره به این مطلب که قصد استکبار جهانی براندازی اسلام است تصریح کرد: قصد استکبار جهانی و صهیونیسم براندازی نظام ما و از بین بردن اسلام با ایجاد اختلاف در بین شیعه و سنی هستند.
وی تاکید کرد: الحمدالله امروزه همگان این اتحاد را درک کرده و پایبند این اتحاد هستند، در رأس همه این امور و اتحاد مقام معظم رهبر با دیدگاهی که دارند در حال مدیریت کردن هستند.
امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: طلاب این حوزه علمیه راه و رسمشان این است که از اهداف و آرمانهای این انقلاب دفاع کرده و پاسداری کنند، و هر رفتاری که بر علیه نظام انجام شود را نمی پسندند.
خوجم لی با تشکر و قدردانی از مسئولینی که سفر بصیرتی عسلویه را تشکیل داده بودند یادآور شد: منطقه پارس جنوبی عسلویه یکی از بهترین نماد ما در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: در این سفر بصیرتی همچنین متوجه این موضوع شده ایم که کشور ما توان بسیار بالایی در عرصه اقتصاد مقاومتی دارد، فقط باید نگاهمان را به داخال کشور داشته باشیم، مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی را میتونیم در این منطقه یافت کنیم.
انتها پیام/