Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول نمایندگی سپاه نینوا استان گفت: وحدت حاصله از هم دلی اهل سنت و تشیع با ارزش ترین چیزی است که در استان گلستان به عنوان یک گنجینه موجود است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از طوبی گلستان، حجة الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی صبح امروز در بین طلاب و فضلای اهل سنت حوزه علمیه محمدیه نگین شهر اظهار کرد: قرآن کریم یکی از بزرگترین مشترکات ما مسلمانان در جهان است.

رعایتی با اشاره به آیه از از قرآن کریم ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است اگر یک نفر را زنده کنیم یعنی کسی که گمراه شده را به راه راست هدایت کنیم انگار کل مردم را به راه راست هدایت کرده ایم.

سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ کشور ما

مسئول نمایندگی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: شما در حال حاضر ببینید کشورهای اطراف ما همه در حال درگیری و آشوب هستند ولی امروزه در کشور ما شاهد این هستیم که به برکت این اتحاد حاصله در بین مسلمانان هیچ گاه این امنیت از بین رفتنی نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی داعش به کشور سوریه حمله رده بود قصد اصلی شان ایجاد اختلاف و بین شیعه و سنی بوده است، و به اسم اسلام می خواهند ضربه به ریشه اسلام بزنند.

وی گفت: بنا بر آمار رسیده در کشور عراق و سوریه 90 درصد کشته شدگان از اهل سنت بوده اند، این به خودی خود نشانگر این است که داعش نه به فکر شیعه است نه به فکر سنی.

مسئول نمایندگی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به مشترکات بین شیعه و سنی ادامه داد: مذهب های شیعه و سنی مشترکلات فراوانی را دارند، قرار نیست به اندک اختلافات دامن زده و وحدت خودمات را برهم بزنیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: نباید هیچ اختلافی بین علمای اهل سنت و شیعه وجود داشته باشد، مقصد ما یکی است فقط راه دوتا است.

رعایتی تاکید کرد: ما اگر میخواهیم به بهشت برویم باید حداقل های دینمان را رعایت کنیم، از جمله از حد اقل ها این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اهمیت قائل شویم، جامعه ای سالم میماند که بتواند به امر به معروف و نهی از منکر نگاه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/