Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شاگردان برانکو با عملکرد خيره کننده در خط هجومي بهترين سود را از اشتباهات خط دفاعي فولاد بردند و با ارسال مسلمان، اميري گل دوم اين تيم را با ضربه سر وارد دروازه طالب لو کرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در حالي که تصور مي شد پرسپوليس جدال سختي مقابل فولاد پيش رو داشته باشد، آنها با يک بازي منطقي توانستند شاگردان نعيم سعداوي را غافلگير کنند و با پيروزي سه امتيازي حاصل از سه گلي که کرمي (گل به خودي)، وحيد اميري و علي عليپور از زمين خارج شدند و اکنون با اختلاف 4 امتيازي نسبت به تراکتورسازي در صدر جدول قرار گرفته اند.


استاديوم: غدير
داور: محمدرضا اکبريان کمک داور: سعيد علي نژاديان و هادي طوسي


ترکيب فولاد خوزستان:

وحيد طالب لو، سروش سعيدي، ايوب والي، عبدالله کرمي، سينا مريدي، حميد بوحمدان، احمد عبدالله زاده، ماتياس چاگو، عبدالله ناصري(رشيد فرخي 70)، اسماعيل شريفات و ساسان انصاري
سرمربي: نعيم سعداوي


ترکيب پرسپوليس تهران:

عليرضا بيرانوند، صادق محرمي، محمد انصاري، حسين ماهيني، سيد جلال حسيني، کمال کاميابي‌نيا، محسن مسلمان(طاهرخاني 90)، سروش رفيعي(سامان نريمان جهان 75)، وحيد اميري، مهدي طارمي(پريموف 88) و علي عليپور
سرمربي: برانکو ايوانکوويچ

اخطار

محمد انصاري (14) - حسين ماهيني(27) - مسلمان (71) از پرسپوليس

ساسان انصاري (30) از فولاد

شرح گل ها

فولاد 0 پرسپوليس 1: (دقيقه 2، عبداله کرمي، گل به خودي): اشتباه از طالب لو يک پرتاب اوت نصيب پرسپوليس کرد که اين پرتاب بلند اوت را اميري براي طارمي مهيا کرد که در ميانه راه با برخورد توپ به سر عبدالله کرمي، گل به خودي فولاد، پرسپوليس را پيش انداخت.

فولاد خوزستان 0 پرسپوليس 2: (دقيقه 11، وحيد اميري): در حالي که فولاد در پي گل مساوي بود اين وحيد اميري بود که از ارسال مسلمان سود برد و از اشتباه طالب لو در خروج سود برد و با ضربه سر گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

فولاد 0 پرسپوليس 3: (دقيقه 48، علي عليپور): ارسال وحيد اميري بار ديگر با خروج اشتباه طالب لو همراه شد و قطع توپ توسط طارمي، آن را در اختيار عليپور در آستانه دروازه خالي قرار داد تا اين مهاجم ضمن زدن اولين گل فصل خود حساب کار را 3 بر صفر کند.

شرح بازي:


بازي با دقايقي تاخير با توجه به مشکلات روي سکوها آغاز شد و در حالي که تصور مي شد اين مساله مي تواند به کيفيت بازيکنان در دقايق ابتدايي تاثير بگذارد، شاگردان برانکو با استفاده از اصل غافلگيري و البته سريال اشتباهات مدافعان حريف به گل اول دست يابد.
فولاد که در اين بازي ضعف بزرگي در درون دروازه و خط دفاعي خود به نمايش گذاشته بود در ادامه نيز با خروج اشتباه طالب لو فرصت گلزني را نصيب اميري کرد تا اين مهاجم کوتاه قامت با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند. در ادامه فولاد با فوتبال احساسي و استفاده از کيفيت خط هجومي خود در تلاش براي جبران نتيجه بود اما خط دفاعي سفيدپوشان پرسپوليس مانع از نزديک شدن آنها به گل اين تيم شد.
دو تيم در نهايت در يک نيمه جذاب با دو گل اختلاف به رختکن رفتند و اين پرسپوليس بود که بار ديگر در دقايق ابتدايي بازي شوک بزرگ را به فولاد وارد کرد و روي اشتباه مجدد طالب لو و خط دفاعي اين تيم گل سوم خود را به ثمر رساند. در ادامه هر دو تيم موقعيت هاي نصف و نيمه اي براي رسيدن به گل داشتند که عملکرد مدافعان و بي دقتي در زدن ضربات نهايي مانع از رسيدن آنها به خواسته شان شد.

دقايق حساس

دقيقه 4: ساسان انصاري روي ارسال در شش قدم با ضربه اي ناقص دروازه بيرانوند را تهديد کرد که اين ضربه از بالاي دروازه با فاصله اي کم به بيرون رفت.

دقيقه 10: اشتباهات سريالي مدافعان پرسپوليس و در نهايت توپي که محمد انصاري در اختيار ساسان انصاري قرار داد، با شوت اين مهاجم همراه شد که در آستانه دروازه با تکل سيدجلال حسيني راهي به دروازه نيافت.

دقيقه 13: در يک فعل و انفعال ارسال کوتاه اميري به محوطه جريمه به دست مدافع فولاد برخورد کرد و در حالي که پرسپوليسي ها اعتقاد به پنالتي داشتند، اکبريان دستور به ادامه بازي داد.

دقيقه 27: در حالي که فولاد قصد داشت با هجوم اسماعيل شريفات روي دروازه پرسپوليس خطرساز شود، حسين ماهيني با تکلي بلند او را متوقف کرد و با کارت زرد داور جريمه شد.

دقيقه 28: اسماعيل شريفات با توپ گيري درون محوطه جريمه با شوتي زميني دروازه بيرانوند را تهديد کرد که توپش با اختلاف کم بيرون رفت.

دقيقه 30: بار ديگر در شلوغي محوطه جريمه پرسپوليس ساسان انصاري قصد گرفتن پنالتي داشت که عليرغم توقف توسط محمد انصاري داور اعلام ادامه بازي داد و اعتراض شماره سه فولاد يک کارت زرد براي او به همراه داشت.

دقيقه 32: ارسال ديدني سروش رفيعي از سمت راست با ضربه استثنايي و آکروباتيک مهدي طارمي به تيرک عمودي برخورد کرد و چيزي به جز حسرت براي او همراه نداشت.

دقيقه 41: در حالي که بعد از کرنر پرسپوليس فولادي ها با 4 بازيکن فرصت خوبي روي ضدحمله داشتند، بوحمدان با خودخواهي و شوتي نه چندان مناسب اين فرصت ايده آل را از اين تيم گرفت.

دقيقه 43: فرار طارمي به شش قدم و ضربه او روي پاس عمقي مسلمان با برخورد به مدافع فولاد راهي کرنر شد اما در ادامه کمک داور با اعلام آفسايد اين حمله را ناکام گذاشت و توپ در اختيار فولادي ها قرار گرفت.

دقيقه 46: پرسپوليس در اولين فرصت خود توسط محسن مسلمان و شوت او دروازه طالب لو را با خطر مواجه کند که ضربه اش راهي به چارچوب نيافت.

دقيقه 53: ادسون، مهاجم جديد فولاد در اولين حرکت خود بعد از حضور در زمين با بيرانوند تک به تک شد که خروج دروازه بان پرسپوليس مانع از تصاحب توپ توسط اين بازيکن شد.

دقيقه 56: مهدي طارمي پشت محوطه جريمه صاحب موقعيت شد که توسط عبدالله کرمي متوقف شد اما داور با عبور از اين صحنه در ميان اعتراض پرسپوليسي ها براي پنالتي دستور به ادامه بازي داد.

دقيقه 59: خطاي کاميابي نيا روي شريفات يک ضربه ايستگاهي جسبيده به منطقه کرنر نصيب فولادي ها کرد که اين ارسال نتوانست خطري روي دروازه پرسپوليس ايجاد کند و مدافعان اين تيم توپ را دور کردند.

دقيقه 60: اشتباه مدافعان پرسپوليس در آفسايد گيري فرصت خوبي نصيب انصاري کرد که شوت زميني اين بازيکن با دفع مناسب از سوي بيرانوند همراه شد و در ادامه جلال حسيني توپ را دور کرد.

دقيقه 66: سروش رفيعي با تسلط فوق العاده اش روي توپ در محوطه جريمه در ادامه ضربه اش را به سمت دروازه نواخت که با اختلاف اين ضربه راهي اوت شد.

دقيقه 69: حرکت پا به توپ محسن مسلمان با ضربه محکم و راه دور او همراه شد که طالب لو در دو مرحله و به شکلي خطرناک اين ضربه را مهار کرد.

دقيقه 70: وحيد اميري موفق شد طارمي را صاحب موقعيت گلزني کند و گل چهارم پرسپوليس را رقم بزند که در ادامه داور اين گل را نپذيرفت و آن را به دليل آفسايد رد کرد.

دقيقه 86: ارسال خطرناک روي دروازه پرسپوليس با ضربه سر مهاجم فولاد مي توانست دروازه بيرانوند را باز کند که عکس العمل فوق العاده اين دروازه بان راهي به گل نيافت.

دقيقه 1 + 90: ارسال از سمت راست توسط فولادي ها با ضربه آکروباتيک ارنست همراه شد که توپ بعد از برخورد به سيدجلال حسيني در اختيار بيرانوند قرار گرفت.


نکات:


* عليرغم ثبت قرارداد بختيار رحماني در شب گذشته با فولاد خوزستان، اين بازيکن به دليل عدم دريافت کارت بازي قادر به همراهي اين تيم برابر پرسپوليس نيست و به عنوان تماشاگر در استاديوم حضور يافته است.
* سروش رفيعي و محسن مسلمان با تجربه حضور در فولاد، اينبار در استاديوم غدير برابر تيم سابق خود به ميدان مي روند.
* ساسان انصاري نيز چنين شرايطي در فولاد خوزستان دارد و بعد از نيمکت نشيني در پرسپوليس ترجيح داد به فولاد بازگردد و اکنون با درخشش در اين تيم با 12 گل زده عنوان آقاي گل ليگ برتر را به خود اختصاص داده است.
* نعيم سعداوي در اولين تقابل خود با برانکو در استاديوم آزادي موفق به کسب تساوي برابر پرسپوليس شد و اکنون در زمين خانگي خود نويد پيروزي برابر اين تيم را در نشست خبري خود داده بود.
* رامين رضاييان و محسن ربيع خواه به دليل مصدوميت و فرشاد احمدزاده به دليل محروميت قادر به همراهي پرسپوليس در بازي امروز نيستند.
* وحيد طالب لو، دروازه بان سابق استقلال امروز انگيزه زيادي برابر برانکو و پرسپوليس براي اثبات خود دارد. اين دروازه بان در زمان حضور برانکو در تيم ملي سابقه حضور در جمع ملي پوشان را داشت.

ستقلال امروز انگيزه زيادي برابر برانکو و پرسپوليس براي اثبات خود دارد. اين دروازه بان در زمان حضور برانکو در تيم ملي سابقه حضور در جمع ملي پوشان را داشت.