Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اين شکايت بيش از آنکه جنبه حقوقي داشته باشد، جنگي تبليغاتي است که از سوي رئيس جريان اصلاحات و رسانه هاي حامي اين جريان براي مطرح کردن دوباره وي صورت گرفته است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سيد محمد انجام وکيل رئيس دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرگزاري آنا، درباره موضوع اين شکايت اظهار داشت:‌ سردار نقدي چندي پيش در مصاحبه‌اي با روزنامه شرق ادعا مي‌کند که آقاي خاتمي از پادشاه عربستان براي کارهاي سياسي خود پول گرفته است که خبرنگار به سردار نقدي مي‌گويد قبلا اين مسئله تکذيب شده است. سردار نقدي جواب مي‌دهد که من را محاکمه کنيد و من آنجا جواب مي‌دهم.

وکيل رئيس دولت اصلاحات اضافه کرد: چون اين ادعا مبنايي ندارد قريب دو هفته پيش يک شکايت کيفري با عنوان نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومي عليه سردار نقدي در شعبه 4 بازپرسي دادسراي رسانه ثبت کرديم که در حال رسيدگي است.

وي درباره علت طرح شکايت از سوي رئيس دولت اصلاحات تشريح کرد: سال 88 در برنامه «ديروز،‌ امروز، فردا» آقاي شريعتمداري موضوع جرج سوروس را عليه آقاي خاتمي مطرح کرد؛ آقاي خاتمي مشي شکايت ندارد اما در ديداري که با علما و مراجع قم داشتند وقتي اين مسئله مطرح مي‌شود به آقاي خاتمي مي‌گويند که اگر مسئله واقعيت ندارد شکايت کنيد به همين خاطر تصميم به طرح شکايت گرفته شد. شکايت از مديرمسئول روزنامه کيهان در شعبه 2 بازپرسي کارکنان دولت مورد رسيدگي قرار گرفت و آقاي شريعتمداري يک نوبت احضار و تفهيم اتهام شد. آقاي شريعتمداري در آن جلسه گفته بود که طرح اين شکايت خيلي مسخره است و آقاي خاتمي هم قبول دارد ولي اين وکيل سرخود، اين مسئله را پيگيري مي کند.

انجام افزود:‌ اين شکايت از آقاي شريعتمداري به اين دليل که بايد همه شکايت ها از يک فرد در يک پروسه رسيدگي شود با ساير شکايت‌ها تجميع شد ولي گويا دادستان خواهان آن بود که اين شکايت به طور جداگانه پيگيري شود و من چند بار سعي کردم با مراجعه به دفتر دادستان پيگير آن شوم ولي تا به حال به نتيجه مشخصي نرسيده است.

وکيل رئيس دولت اصلاحات گفت: من از آقاي خاتمي کسب اجازه کردم که طرح شکايت از سردار نقدي را در رسانه ها مطرح کنم.

بنابراين گزارش اين شکايت بيش از آنکه جنبه حقوقي داشته باشد، جنگي تبليغاتي است که از سوي رئيس جريان اصلاحات و رسانه هاي حامي اين جريان براي مطرح کردن دوباره وي صورت گرفته است.

انتهاي پيام/