Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مدیریت جهادی در هر زمینه منجر به پیشرفت خارق‎العاده در ابعاد مختلف کشور شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سراسری مدیریت جهادی و امنیت ملی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد با اشاره به ارزش والای شهدا و نقش شهیدان در اقتدار کشور و مدیریت کشور اظهار داشت : کسانی که خدا و رسولشان را اطاعت می‎کنند جزو انبیاء، صدیقین و شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت جهادی یک جریان مستمر و رودخانه تولید دانش در نیروهای مسلح است، در واقع مفهوم مدیریت جهادی با انقلاب اسلامی هم‎خوانی دارد.

رضایی با اشاره به شجاعت نیروهای مسلح در اطاعت از امام و طرد رژیم شاهنشاهی تاکید کرد: ارتش باید به چنین روزی افتخار کند که وفاداری خود را به اسلام و قرآن ثابت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در 100 سال اخیر ملت ایران به جنب و جوش افتاده و نقطه آغاز آن نیز مسئله امنیت بود. در طی این سال‎ها استان های ایران یکی پس از دیگری در اثر بی کفایتی حکام طاغوت از دست رفت که نمونه آن باکو و نخجوان بود. در ادامه یک بیداری بین ملت و مراجع عظام درخصوص واکاوی این بی‎کفایتی به‌وجود آمد؛ لذا برخی معتقد بودند که مشکل ما تجهیزات و صنعت است و اگر ارتش را مدرنیزه کنیم همه مسائل حل و فصل می‎شود.


رضایی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در تشکیل جمهوری اسلامی و وحدت ملت ادامه داد: این راهی که در پیش گرفتیم علاوه بر تلخی و شیرینی، پیشروی و عقب ماندگی به‎همراه دارد، لذا با مطالعه دلایل عدم پیشرفت درمی‎یابیم که مدیریت اسلامی کلید نجات‎بخش کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حضور مدیریت جهادی در هر زمینه منجر به پیشرفت خارق‎العاده در ابعاد دفاعی، امنیتی و سیاسی در آن شده است، گفت: امروز فرماندهان مستشاری ما دشمنان را تا دو هزار کیلومتر آن طرف‎تر از کشورمان دور کرده‎اند.

وی افزود: ایران در مقابل ارتش ترکیه- صهیونیستی که آخرین آئین‎نامه های خود را از پنتاگون دریافت می‎کنند، برتری خود را نشان داده است. درهمین راستا موشک‎های کشورمان به برد دو هزار کیلومتر با دقت 20 تا 30 متر رسیده است، اما در زمینه اقتصاد، معیشت و خودروی ملی بسیار عقبیم چرا که مدیریت جهادی و اسلامی در بعد امنیتی وجود دارد اما در اقتصاد و کشاورزی وجود ندارد .


رضایی با اشاره به اقدامات تروریستی داعش در فرانسه و تحت تاثیر قرار دادن امنیت ملی این کشور افزود: اما می‎بینیم که داعش نتوانسته وارد سد امنیتی ایران شود.


وی با اشاره با اهمیت اقتصاد مقاومتی در جهت پیشرفت اقتصاد کشور گفت : اگر اقتصاد بخواهد پیشرفت کند مدیریت جهادی می خواهد، بنابراین خیزش و زادگاه مدیریت جهادی از امنیت است.

رضایی با اشاره به اهمیت ولایت‎پذیری در مدیریت جهادی ادامه داد: به جوانان و کارشناسان خود امید ببندیم تا با چنین تحولی به ارزش‎های انقلاب برگردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد : مدیریت جهادی زادگاهش جهاد بوده که با تکلیف همراه است، بنابراین در کانون مدیریت جهادی قیام و خستگی ناپذیری وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی و جبهه مقاومت همواره حضور دارد، گفت : مدیریت جهادی در واقع یک نوع مدیریت اسلامی است.


رضایی گفت: برخی انقلابی هستند اما نمی‎توانند فضا را جهادی کنند و برخی نیز جهادی هستند که آن‎ ها هم نمی‎توانند موجب جهادی شدن فضای کشور شوند.

وی با اشاره به تفاوت پارادیم مدیریت جهادی با سایر مدیریت‎ها گفت: تفاوت بدین معنا نیست که بین این دو مدیریت تشابه نیست چرا که در نظم، قاعده‎مندی و انضباط بین دو مدیریت شباهت زیادی وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اکنون مشکل ما در پیمودن راه است که باید این مسیر با مدیریت طی شود چرا که در این راه یک رقیب گردن کلفت به نام غرب‎زدگی دارد.

وی در پایان با بیان این‎که پیمودن مدیریتی مسیر یاد شده در انقلاب مصداق عملی پیدا کرد، تصریح کرد: این شیوه در دفاع مقدس الگو شد و هرزمان که این راه را طی کردیم پیروزی های بزرگی حاصل شد،اکنون موشک و خودرو ملی را با هم مقایسه کنید که موشک ثمره مدیریت جهادی بوده و خودرو حاصل مدیریت غربی است.

انتهای پیام/