Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما هرگز از تشر و عربده کشی های اوباما و ترامپ نترسیدیم و نمی ترسیم ، آنها باید بدانند اگر زمانی دست از پا خطا کنند با فورانی از موشکهای راهبردی سپاه و ارتش روبه رو خواهند شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از کناره ، سرهنگ حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا استان گلستان در دومین یادواره شهدای روستای کهنه کلباد بندرگز، مجلس شهدا را مجلس یادآوری خاطره ها عنوان کرد و گفت: شهدا بهترین هدیه خداوند یعنی جانشان را فدا کردند، مجلس شهدا باید دارای پیامی باشد، باید پیامی که شهدا برای آن به شهادت رسیدند به مردم منتقل شود.

وی افزود: دفاع مقدس یک معدن تمام نشدنی ایست که باید این رشادتها و فداکاریها را به نسل جوان منتقل شود و جوانان را برای جنگ نرم بیمه کرد.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: پیام شهدا و آزادگان پیام آرمانهای انقلاب اسلامی است ، ارزشهایی که انقلاب اسلامی به وجود آورد تا بشریت را از ظلمات نجات دهد.

وی ادامه داد: باید پس از 38 سال بررسی کرد با تمام توطعه های دشمنان که نمونه آن جنگ تحمیلی 8 ساله است، انقلاب اسلامی چرا همچنان ایستاده است و توطئه های دشمنان یک به یک نابود می شوند!

سرهنگ کریمی اول ایمان به خدا ، اطاعت از ولایت و روحیه شهدات طلبی را از مولفه های انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت : تا زمای که کار را برای رضای خدا انجام می دهیم پیروز میدان هستیم.

وی ادامه داد : متاسفیم برای فتنه گران که در مقابل ولایت ایستاده اند و حرف از آشتی ملی می زنند، هرگز ملت ایران با کسانی که دست در دست دشمن گذاشتند و رژیم غاصب صهیونیستی از آنان به عنوان سرمایه های اسرائیل یاد می کند آشتی نمی کنند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی هرگز با دشمن قسم خورده و ابلیس دوران، امریکا هیچگاه تعامل نمی کنند ، امام(ره) هرگز نگفت که با آمریکا تعامل کنید ولی متاسفانه عده ای پس از 38 سال دم از تعامل با غرب می زنند .

رفتید خنده کردید و نسکافه خوردید چه شد؟!

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برخی برای دلخوش کردن غرب کارهایی می کنند و حرف هایی می زنند ، در حالی که رهبری همچنان می گوید آمریکا قابل اعتماد نیست.

سرهنگ کریمی اول گفت : کشور ایران هرگز از تشر و عربده کشی های اوباما و ترامپ نترسیده و نمی ترسد ، آنها باید بدانند اگر زمانی دست از پا خطا کنند با فورانی از موشکهای راهبردی سپاه و ارتش روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/