Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت : این شعب تخلف ها و جرایم احتمالی انتخاباتی را رسیدگی می کنند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ هادی هاشمیان با بیان این که رویکرد دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است گفت : به این منظور کمیته‌های پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان، تشکیل شده است.

هاشمیان افزود : امیدواریم با همدلی که بین مردم و مسئولان در استان وجود دارد همچون سال های گذشته یک انتخابات سالم و آرام با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای ، برگزار کنیم .

هاشمیان با بیان این که باید همه ی دستگاه ها پای کار بیایند گفت : تدابیر و دستورالعمل های ابلاغی به استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم باید بر اساس مولفه های بومی استان ، به کار گرفته شود تا اثرگذار باشد .

رئیس کل دادگستری در ادامه سخنان خود بار دیگر با تاکید بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی به نفع شخص یا گروه خاص ، سازمان بازرسی استان را موظف کرد بر این امر نظارت کند.

هادی هاشمیان افزود : برخی گمان می کنند منظور ما از استفاده از امکانات دولتی فقط خودرهای دولتی است در حالیکه حتی حضور کاندیداها در سالن های همایش اداره ها نیز نوعی استفاده از امکانات دولتی محسوب می شود .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : ستاد جرایم خاص استان تا کنون چند جلسه درباره انتخابات برگزار کرده است که می توان از دستاوردهای آن در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی بهره برد .

هادی هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود از رصد فضای مجازی هم خبر داد و گفت : متخلفان و مجرمان فضای مجازی مطمئن باشند حاشیه ی امن ندارند و دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی این فضا را رصد می کنند .

حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان هم در این جلسه از نامزدهای احتمالی انتخابات و طرفداران شان خواست : آستانه ی تحمل خود را بالا ببرند و مطمئن باشند اگر در فضای مجازی اقدامات خلاف قانون انجام دهند ، شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد .

جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد .

مسئولان دستگاه های متولی در امر برگزاری انتخابات در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/