Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: ۱۵ ایستگاه پلیس راه در استان گلستان به مردم و مسافران در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از  گلستان ما ؛ سرهنگ علی عبدی ظهر امروز در مراسم رزمایش طرح نوروزی اظهار داشت: پلیس راه با 285 نفر نیرو با 93 دستگاه خودرو و با ایجاد 15 ایستگاه و پاسگاه پلیس راه در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند. 

وی تاکید کرد: توصیه ما به مردم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است چرا که با رعایت این موارد شاهد سفر ایمن خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: متاسفانه در سال 95 نخستین تصادف منجر به فوت در کشور، در گلستان و در مسیر آق قلا به اینچه برون به وقوع پیوست که اگر این موارد رعایت می‌شد، این اتفاق رخ نمی‌داد.

علی عبدی افزود: امیداوریم در سال 96 شاهد این رویدادهای ناخوشی نباشیم و سفرهای خوبی برای مردم ومسافران داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور استان گلستان هم در این مراسم گفت: توصیه ما به مردم بازدید از وسیله نقلیه قبل از آغاز حرکت است و رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ ایوب شرافتی تاکید کرد : در طول سفر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی و تجاوز از سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان تاکید کرد: خط قرمز پلیس تجاوز از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و توجه نکردن به جلو است و در صورت مشاهده این تخلفات با رانندگان برخورد می‌شود.

شرافتی تصریح کرد : داشتن بیمه شخص ثالث، اطلاع داشتن از خلافی خودور که از مراکز پلیس 10+ گرفته شده یا از طریق پیامک 1010 یا 2020 توصیه دیگر ما به مردم است.

رئیس پلیس راهور استان گلستان افزود: در صورت داشتن دو تخلف حادثه ساز انحراف به چپ وسرعت غیر مجاز خودرو به پارکینگ برده می‌شود.

/تسنیم


انتهای پیام/