Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

هنوز لیست کاملی ارائه نشده است و خیلی ها بین آمدن و نیامدن مردد هستند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ، از بین ترکمن ها لیستی 41 نفره از اسامی افرادی که قرار است در شورای شهر شرکت کنند قرار دارد و شنیده ها حاکی از اعلام موجودیت تعداد بالایی از کاندیداهای ترکمن به گوش می رسد که در بین آنها اعضای شورای گذشته نیز هستند و به نظر می رسد یاشولی ها قصد ندارند آنها را از سبد خود بیرون بکشند و حس و نیاز به ماندن شورای قبل ظرفیت خوبی را ایجاد خواهد کرد.

این روند از گذشته بوده که افراد با تعداد بالایی ثبت نام می کنند تا جبهه مقابل که از نظر آنها قومیت غیر ترکمن است بگویند احتمال رای آوردنشان زیاد است وآنها هم حضور چشم گیری در جمع کاندیدا داشته باشند؛ که در روزهای پایانی ترکمنها با حرکتی منسجم با حضور یاشولی ها و انتخاب بین آنها کنار می روند، اما آنچه بر می آید این است که برخی از یاشولی ها خود نیز کاندیدای شورا شده اند و این امر خود موقعیت خوبی است تا انتقاد ها نسبت به این جمع ناشناخته وارد شود، چرا که مردم آنها را معتمد می نامند و نباید از ظرفیتی که برایشان درست شده سوء استفاده کنند و خود حضور پیدا کنند.

آنچه از شنیده ها پیداست، برخی از کاندیداهای ادوار گذشته نمایندگی مجلس مانند بردی پور، سلیمان هاشمی، علی رهبر و سارلی برای شکستن ساختار یاشولی ها برخواسته اند تا اصلاحاتی را در ساختار آنها انجام دهند، گروهی به نام "جی 20" تشکیل شده تا به نوعی روبروی یاشولی گری ها بایستند، پیش بینی می شود آنها قصد کنار آمدن با یاشولی ها را ندارند و می خواهند این بدنه را بشکنند. در آخرین صحبتهای خود گروهی20 نفره از معتمدین انتخاب کردند تا به گروه یاشولی ها الحاق کنند جهت اصلاح عملی ساختار آنها.

شنیده می شود گروهها زیر سیستم یاشولی در حال مذاکره هستند برای ائتلاف بر سر لیستی 7 نفره که به نظر می رسد بیشتر از بزرگان دانشگاهی ترکمنها باشد.

اما در جمع فارسها به نظر ائتلاف قومیتی شکل یافته که دو نفر از قوم سیستانی، دو نفر از ترک ها و قومیت های دیگر البته به غیر از ترکمنها با محوریت بزرگان قوم ها ائتلاف کنند که هنوز از نتایج آن چیزی در دسترس نیست. اصلاح طلبها در این بین فرصت را مغتنم شمرده تا با حضور آنها و شرایط سهل الوصول تایید صلاحیت برای خود طهارتی درست کنند، افرادی مانند "پایدار، کاوه " از شورای اصلاح طلبها و جواد فدایی که خود را اصلاح طلب می داند و همراهی زیادی با نماینده سابق گنبدکاووس داشته از گزینه های محتمل هستند.

فرد مانند حسام محمدی که چندی تحرکات نزدیکی با امام جمعه داشته است حضورشان محتمل است. البته حضور رضاشاطری از فعالین اصلاح طلب و عضو اصلی بدنه اصلاح طلبها، رئیس سابق اداره آموزش و پرورش و رئیس ستاد نورمفیدی در گنبدکاووس نیز دور از انتظار نیست.

میرنیا بخشدار کوهسارات نیز در این جمع دیده می شود که شانس او برای رای آوری را زیاد برآورد می شود.

یکی دیگر از نظراتی که در بین شوراها مطرح می شود، ائتلاف 3 به 4 است که از قومیت ترکمن 4 نفر و از فارس 3 نفر حضور پیدا کنند و شهردار نیز بین آنها ادواری تغییر پیدا کند، این احتمال با توجه به گرایش یاشولی ها به اصلاحات و نیاز اصلاح طلبها به حضور و دیده شدن دور از انتظار نیست.

اسامی کاندیداهای شورای شهرگنبدکاووس که تاکنون اعلام حضور کرده و یاا حتمال حضورشان می رود:

الف ) کاندیداهای ترکمن:

1.حاجی گلدی بازیار

2. ناقربان یلمه

3. ارازدردی گل چشمه

4. عاشورقلی میکاییلی

5. ارازمحمدحاجی قادری

6. طاهر قزلجه

7.ناصر رحیم

8. صالح هورن

9. نازمحمدواحدی

10. مهدی یلمه


11. عباس مختوم نژاد

12. ناصر سارلی

13. حالی ظهری

14. عارف گرگانی

15. سلمان قجق دردی

16. مجید چپرلی

17. کمال ساجدی

18. فرزاد آهنگری

19. رئوف اسکندرنژاد

20. جلیل تاتاری

21. حامدحبیب لی

22. امان نفس غراوی

23. کامبیز ابروزن

24. وحید هلاکو

25. شریف نافعی

26. ستار طاطار

27. انه محمدقرنجیک

28. علی پورمندی

29. غفورغراوی

30. آرمان طبری

31. زلیخا کر

32. جمیله بهنام

33. مریم بهکا

34. سارا جرجانی

35. جلیل جرجانی

36. الیاس پورلی

37. عالیه حسن نژاد

38. مهناز دازدار

39. مهناز نوربخش

40. حاجی نظرشیرمحمدی

41. شریف آقپور

42. حاجی طیبه نازقلیچی

43. سلیمان هاشمی

ب ) کاندیداهای فارس :

1. علیاری فعال سیاسی و معلم

2. مهندس زیوری

3. رسول صلاحی پزشک، رئیس بیمارستان شهدا

4. رویا کاوه عضو سابق شورای شهر

5. میرنیا بخشدار کوهسارات

6. حسام محمدی عضو نظام مهندسی

7. پایدار کارمند شبکه بهداشت

8. جواد فدایی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش

9. سعادتی کارمند

10. مهدی باقریان

11. حسن جعفری(مداح و مسئول هیئت فاطمیون)

12. علی اصغر هاتفی (کارمند دانشگاه آزاد آزادشهر)

انتهای پیام/