Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مرجع تقلید و از علما حوزه علمیه قم گفت: اعزام روحانی و مبلغ در بقاع متبرکه و پاسخ به مشکلات مردم از اقدامات قابل تحسین سازمان اوقاف و امور خیریه است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار نوروزی اعضای ستاد طرح آرامش بهاری اوقاف گلستان اظهار داشت: اعزام روحانی و مبلغ در بقاع متبرکه و پاسخ به مشکلات مردم از اقدامات قابل تحسین سازمان اوقاف است.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار داشت: از اینکه در ایام تعطیلات نوروز در امامامزادگان و بقاع متبرکه به مردم و مسافران با طرح آرامش بهاری خدمات‌رسانی می‌کنید و مایه دلگرمی مسافران و مردم می‌شوید، بسیار خرسندم.

این مرجع تقلید تصریح کرد: امیدوارم سرمنشا بسیاری از امور خیر در استان باشید و امیدوارم مردم روز به روز نسبت به حق و حقوق موقوفات بیشتر آشنا شوند.

حجت‌الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات اداره کل اوقاف استان در استقبال از مسافران و مهمانانی که وارد استان و بقاع متبرکه می‌شوند ارائه کرد و اظهار داشت: تعداد 123 بقعه متبرکه در گلستان وجود دارد که از این تعداد 56 بقعه متبرکه استان گلستان مجری ویژه برنامه‌های آرامش بهاری هستند.

وی افزود: با برگزاری ویژه برنامه‌های لحظه تحویل سال خوشبختانه استقبال خوبی از لحظه تحویل سال شد و حدود 58 هزار نفر براساس بررسی‌های به عمل آمده در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری حضور داشتند .

سهرابی افزود: امسال در طرح آرامش بهاری بیش از 40 مبلغ اعزامی از قم و بومی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/