Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شرکت دانش بنیان دانش پژوهش فجر مستقر در پارک علم و فناوری گلستان و شرکتی از کشور اتریش تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری علم و فناوری ؛ تفاهم نامه اقتصادی، تجاری، تولیدی، پژوهشی و تحقیقاتی در راستای تولیدات شرکت دانش بنیان دانش پژوهش فجر مستقر در پارک علم و فناوری استان گلستان و شرکتی از کشور اتریش به امضا رسید.

این تفاهم نامه در حاشیه سفر بیش از پنجاه تن از روسای شرکت های دانش بنیان کشور و هیئت عالی رتبه علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران به کشور اتریش صورت گرفت .

این گروه با سرپرستی دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به کشور اتریش اعزام شده بود .

شرکت دانش پژوهش فجر با تولید تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی و تحقیقاتی و تجهیزات زنجیره سرد نگهداری دارو و بانک خون و همچنین تجهیزات کشت سلول از شرکت های بزرگ مستقر در پارک علم و فناوری گلستان می باشد.

همچنین شرکت دانش پژوهش فجر در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ساخت ایران که با حضور معاون اول ریاست جمهوری، معاون علمی و فنی ریاست جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد بعنوان شرکت فناور برتر کشور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ساخت ایران شناخته شد و لوح تقدیر خود را از معاون اول ریاست جمهوری دریافت نمود.

پیش از این نیز محصول این شرکت در چهارمین جشنواره علم تا عمل کشور بعنوان طرح برتر ملی انتخاب شده بود.گفتنی است این شرکت در حوزه تولید محصولات آزمایشگاهی و پزشکی و بیوتکنولوژی فعالیت دارد و تمامی سازمانهای انتقال خون کشور و حدود 70 درصد بیمارستان های کشور از محصولات آن استفاده می نمایند.
پارک علم و فناوری استان گلستان به عنوان سی و سومین پارک کشور در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده است .

انتهای پیام /