Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سردار جاویدان رییس پلیس استان ‌گلستان جزییات تیراندازی با تفنگ ساچمه ای در رامیان را شرح داد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گل رامیان، سردار علی اکبر جاویدان امشب در گفتگوی تلفنی شبکه خبر گلستان درباره جزییات تیراندازی در رامیان گفت: ساعت 19 و 45 دقیقه امروز دو نفر از اهالی رامیان مرد 30 و 19 ساله که با تیر تفنگ ساچمه‌ای، یکی از ناحیه دست، پا و پهلو و دیگری از ناحیه دست مصدوم شده بودند، به پاسگاه انتظامی مراجعه می‎کنند.

وی اظهار کرد: این دو نفر که با یک دستگاه موتور سیکلت در داخل جنگل (دروازه علی) در تردد بودند مورد اصابت گلوله تفنگ شکاری از نوع ساچمه ای قرار می‎گیرند و مصدوم می‎شوند.

جاویدان افزود: یکی از این افراد که از ناحیه دست یک ساچمه به آن برخورد کرده بود به صورت سرپایی درمان و مرخص شد اما فرد دیگر که از ناحیه دست، پا و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است و این دو نفر به افرادی مضنون هستند که با حضور ماموران آگاهی در حال رسیدگی است و به زودی مشخص می شود.

انتهای پیام/