Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، از تشدید برخورد با دستفروشان حاشیه راه های استان خبر داد و افزود: به منظور افزایش ایمنی جاده ها و برابر ماده 7 قانون ایمنی راه و راه آهن و همچنین، با مشارکت دستگاههای اجرایی عضو کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات رانندگی، برخورد قانونی با دستفروشان حاشیه راه های استان، تشدید شد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی کاسب امین؛ "مهدی میقانی" در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات رانندگی گلستان که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و ضابطین نیروی انتظامی و قضایی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهارکرد: به دلیل گستردگی حجم تردد وسایل نقلیه و استقرار دستفروشان و به جهت کاهش مخاطرات جاده ای، تشدید برخوردهای قانونی در مرحله اول در قالب طرح پاکسازی در محور گرگان- فاضل آباد در شرق استان به اجرا درآمده است.

وی افزود: برای پاکسازی محور گرگان- فاضل آباد از وجود دستفروشان، 5 اکیپ سیار راهداری به تعداد 30 نیرو و عوامل راهداری در این محور مستقر شده اند تا از استقرار دستفروشان جلوگیری کنند.

"میقانی" تصریح کرد: دستفروشان برای کسب امرار معاش، می توانند با اخذ مجوزهای لازم از متولیان مربوطه و برابر اقدامات و تدابیر صورت گرفته، در مکان های خاص مانند تفرجگاهها و دیگر اماکن مجاز، فعالیت داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: در صورت عدم تبعیت دستفروشان از تشدید اجرای این قانون، دستفروشان مشمول جرائم قانونی شده و همچنین با آنان برابر قوانین و مقررات جاری، برخورد خواهد شد.

به گفته میقانی، پس از اجرای کامل این طرح در محور یاد شده، سایر محورهای ارتباطی استان نیز مشمول این طرح شده و برای افزایش ایمنی محورها و کاربران جاده ها، از استقرار دستفروشان در حاشیه راهها جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است، بالغ بر پنج هزار کیلومتر از راه های کشور تحت پوشش استحفاظی استان گلستان است.

انتهای پیام/