Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت : اگر امروز نیز می خواهیم در مسیر پیشرفت و توسعه گام ها رو به جلو برداریم باید از ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس استفاده کنیم .

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان درمراسم قبار روبی مزار شهداء امامزاده عبدالله گرگان که توسط کارکنان دستگاه قضایی استان گلستان انجام شد، اظهارکرد: امام خمینی رحمه الله علیه ، با نهادینه کردن نقش مردم در فرهنگ دینی ، تهدید بزرگ جنگ را به فرصت تبدیل کرد .

وی افزود : همین ادبیات دینی و مبتنی بر مشارکت مردم در دفاع مقدس بود که جوانان غیور ما با اتکا به آن و توانمندی های بومی خود ، در جنگی که هشت سال به کشور ما تحمیل شد ، پیروز شدند.

سردار صادقی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ، مردم یکی از محورهای اصلی دفاع ، پشتیبانی و نیروسازی در جبهه ها بودند و همین امر سبب شکل گیری و تربیت ارتش و سپاده مقتدر در کشور شد .

صادقی افزود: این تجربه ی گرانقدر نشان داد اگر مردم ، تبعیت از ولایت داشته باشند تهدیدها به فرصت تبدیل می شود .

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود : اگر امروز نیز می خواهیم در مسیر پیشرفت و توسعه گام ها رو به جلو برداریم باید از ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس استفاده کنیم .

صادقی با بیان اینکه ما هر بخشی که مشکل داریم باید مردم را وارد عرصه کنیم تا حل شود ، افزود : رهبر معظم انقلاب امروز با تکیه بر همین تجربه بارها از دولت مردان خواسته اند ، برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی ، مردم را وارد میدان کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جهان شمولی فرهنگ مبتنی بر مشارکت مردم و فرهنگ بسیجی گفت : این فرهنگ با خون شهدا آبیاری شد و چون اخلاص و معنویت آن بر محوریت امام حسین علیه السلام بود در جغرافیای ما نماند و توانست در حل بحران های منطقه نیز نقش ایفا کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد : تفکر و فرهنگ بسیجی در قالب نیروهای حشد الشعبی در عراق و علویون در سوریه امروز در برابر داعشی که ساخته و پرداخته ی آمریکاست ، ایستاده است .

صادقی با اشاره به این که مستشاری ایران هم بر اساس فرهنگ دینی مبتنی بر مشارکت مردم است افزود : در فرهنگ دینی و جهادی ما ، باید در همه عرصه ها حتی عرصه های دفاع از سرزمین نقش و محور اصلی با مردم باشد تا پیروزی که خداوند وعده داده است محقق شود.

گفتنی است ؛ مزار قاضی شهید ابراهیم کریمی هم امروز با حضور کارکنان دستگاه قضایی در گرگان عطرافشانی شد ، گلستان 4 هزار شهید والا مقام دارد.

انتهای پیام/