Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حسن صادفلو در مرسام تودیعش گفت : من اگر خدمت نکرده باشم خیانت هم نکردم ، مناف هاشمی هم در معارفه اش خواست تا اجازه دهند از شایستگان در مناصب استفاده کند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ مراسم تودیع و معارفه هشتمین استاندار گلستان در حالی برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود .

** تعداد زیادی از مدیران ، خبرنگاران و مدعوین راس ساعت 3 درب ورودی استانداری تجمع کردند تا وارد سالن مراسم شوند اما به دلیل اینکه از قبل کارت ورود به جلسه را آماده نکرده بودند کمی ازدحام شد ، مامور بررسی کارت هم با کسی شوخی نداشت و از هر مقامی البته با عرض شرمندگی درخواست کارت ورود می کرد .

** در حالیکه ساعت شروع جلسه 15 گفته شده بود و مکان آن سالن دانشگاه ازاد اسلامی گرگان تعیین شده بود اما جلسه با نیم ساعت تاخیر راس ساعت 15:35 دقیقه در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

** نکته جالب اینکه جلسه شورای اداری استان همزمان با مراسم تکریم و معارفه استاندار گلستان با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جبارزاده معاون سیسای وزیر کشور برگزار شد .

** قاری جلسه یازرلو از قاریان استان و مجری جلسه جعفر یازرلو گوینده توانمند رامیانی بخش های خبری صدا و سیما بود ، یازرلو 22 مهرماه 92 هم در مراسم تودیع و معارفه استاندار گلستان مجری بود و یکی دوبارهم در مراسماتی که حسین صادقلو شهردار گرگان افتتاح داشت به گرگان سفر کرده بود .

139607241815008912240944

** اگر چه حضور برخی مدیران در این جلسه الزامی و موثر بود اما حضور برخی سیاسیون تندرو در این جلسه هم جای تامل داشت که این افراد در پوشش ستادهای روحانی خود را به این اجتماع رسانیدند ، افرادی که تا دیروز صادقلو و مناف هاشمی را تخریب می کردند و به بهانه استاندار بومی ، سرمایه های اجتماعی نظام را نابود کردند .

** انتشار ویژه نامه همولایتی با محوریت حزب کارگزاران نشان می داد که این طیف همچنان به دنبال بقا در قدرت است و انتقاد از صادقلو در بخش هایی از این نشریه نشان از چاپلوسی و ریا برای استاندار آینده را می داد .

** مشخص نبودن جایگاه خبرنگاران هم باعث شد تا آنها سر جای خود ننشینند و به جای دیگری بروند که خوب بود از قبل برای آن تدبیری اندیشیده می شد .

** عبدالرضا رحمانی فضلی چهار سال پیش همین ایام برای معارفه صادقلو آمده بود ، در آن زمان جوانتر و شادابتر بنظر می رسید اما امروز چهره ای پیرتر و با تجربه تر بنظر می رسید .

** جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار سابق آذربایجان شرقی نیز از جمله همراهان رحمانی فضلی در این سفر بود .

** حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه مینودشت بر روی جایگاه اصلی سالن در کنار مهمانان اصلی جلسه جالب بود .

** نورقلی پور ، هزارجریبی ، قره خوانی ، تربتی نژاد و کوسه غراوی 5 نماینده ای بودند که در این جلسه حضور داشتند و ابراهیمی و طیار هم نمایندگان غائب این جلسه بودند .

n82698189 71931325

**  آیت الله نورمفیدی سخنران اول این جلسه بود که وقتی یازرلو اسم ایشان را برای صحبت به میان آورد با تعجب گفت بذارید بقیه دوستان هم صحبت کنند .

نورمفیدی : صادقلو با سلامت نفس خدمت کرد

آیت الله نورمفیدی در سخنان خود گفت : صادقلو در این چهار سال صادقانه ، پیگیرانه و با سلامت نفس و درستی تفکر و اعتقاد برای استان کار کرد .

وی خطاب به استاندار جدید در قالب تذکر گفت : استان نیاز به پیشرفت و توسعه و حرکات زیربنایی دارد و مبنای کار در استان توسعه باشد .

نورمفیدی از فضای مجازی هم گله کرد و گفت : برخی فضاهایی درست کرده اند در این فضای مجازی که من در جریان انتخاب استاندار هستم در حالیکه من اعتقاد داشتم خود دولت و وزیر کشور باید این انتخاب را انجام دهند منتهی شرایط و ملاک ها را ما می گوییم .

این اواخر مختصری پیگیری کردم

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد : این اواخر ترسم برداشته بود که چرا همه جا استاندار انتخاب کردند ولی برای گلستان تصمیمی نگرفتند لذا مختصری پیگیری از طریق اقای جبارزاده کردم و وی گفت که داریم بررسی می کنیم و به 3 نفر رسیدیم که بنظرم در میان آنها اقای هاشمی بهتر از بقیه است .

نورمفیدی افزود : دعو من این نیست که در عزل و نصب ها و مسئولیتها دخالت کنم و حق استاندار است که مدیران خودش که می خواهد با آنها کار کند را انتخاب کند و از ایشان می خواهم که به شایستگان اقوام توجه بکند و از پرورش نیروهای بومی غافل نگردد ضمن اینکه از جوانان و بانون نیز استفاده شود .

وی با طعنه و کنایه به ترامپ گفت : من نمی دانم این چه جوری رئیس جمهور شده ، ما فکر می کردیم آمریکا یک کشوری است که حساب و کتاب دارد اما با انتخاب این آقا که حرفهایش ملاک ندارد فهمیدیم که هیچی ندارند .

امام جمعه گرگان یادآور شد : سپاه در میدانهای خطر قد علم کرده و خود را در معرض توپ و تانک دشمن قرار داده تا مظلوم را نجات دهد آنوقت آن را تروریست اعلام می کنند در حالیکه خودشان داعش را بوجود آوردند .

photo 2017 10 16 16 03 55

** شوذب میرآییز رئیس ستاد دکتر روحانی در سال 92 در زمانی که آیت الله نورمفیدی مشغول صحبت بود حسابی چرت زد و رفع خستکی کرد .

** نورمحمد تربتی نژاد دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان نیز دومین سخنران این مراسم بود .

تربتی نژاد خطاب به رحمانی فضلی : از نیروهای توانمند استان به عنوان مدیران غیر بومی سایر استانها استفاده کنید

تربتی نژاد هم صادقلو را انقلابی ، مجرب و ارزشمند دانست و گفت : تیم صادقلو دارای برنامه و انگیزه بوده و دلسوز استان بودند . آنچه باعث تغییر وی شد سیاست دولت بود نه بحث عملکرد .

وی بیان داشت : به رحمانی فضلی وزیر کشور پیشنهاد می کنم حتما از اقای صادقلو در سطح مدیریتی کشور استفاده کند ضمن اینکه این موضوع را از آقای جهانگیری نیز خواستم .

نماینده گرگان و آق قلا اضافه کرد : ما در خصوص انتخاب استاندار به دنبال گزینه بومی توانمند بودیم اما اعتقاد داشتیم نقش ما مشاوره ای و نظارتی بود و دخالت مستقیم و مصداقی نمی توانستیم داشته باشیم لذا بعد از چند جلسه با سید مناف هاشمی ، با او به توافق رسیدیم .

تربتی نژاد در ادامه افزود : ما حدود 12 تا 13 تا گزینه استانداری خوب و توانمند داشتیم که در سطح کشوری می توانند فعال باشند و امیدواریم به عنوان غیر بومی در استانهای دیگر خدمت کنند .

این نماینده مجلس گفت : از آقای رحمانی فضلی درخواست دارم با توجه به اینکه در هنگام بودجه بندی برای سال 97 هستیم ، عقب ماندگی های گلستان را ویژه ببینند .

1396072418015164012240884

** حسن صادقلو سخنران بعدی این مراسم بود .

من اگر خدمت نکردم خیانت هم نکردم

صادقلو که در حین مراسم کمی گرفته به نظر می رسید به تبیین شاخص های عملکردی خود در استان پرداخت و گریزی هم به سفر رئیس جمهور زد و گفت : همه 121 پروژه ای که در سفر رئیس جمهور به گلستان تعریف شد اجرایی گردید.

صادقلو گفت : همچنین شش عنوان مهم این سفر پیگیری و اجرایی شد و فقط در مسائلی چون آشوراده به یک ملاحظاتی رسیدیم .

صادقلو در انتهای سخنان خود گفت : من اگر خدمت نکردم خیانت هم نکردم ، هر کسی حرفی و بحثی دارد در هیمن دنیا تسویه کند و به قیامت نسپارد ، در این مدت حرفهای زیادی شنیدیم اما شکوه نکریم و سکوت کردیم .

** بعد از اتمام سخنان صادقلو اکبر پریچهر قریاد زد احسنت و در ادامه با توجه به اینکه روز شهادت امام سجاد بود حضار کف زدند .

** جعفر یازرلو مجری جلسه هم که گویا بعد از سخنان انتهایی حسن صادقلو که آغشته به احساسات بود ، کمی احساساتی شد و گفت : امروز روز بزرگ آقای صادقلوست ، یک روز این مرد همین جا معارفه شد و امروز دارد می رود با این همه علملکرد و خوبیها . صادقلو مرد سخت افزار بود و ریل گذاری کرد و ساخت و هاشمی مرد اجرا و عمل و نرم اقزار است و راهش را ادامه دهد .

** رحمانی فضلی سخنران بعدی مراسم بود .

گلستان از استانهای موفق در کشور بود

وی گفت : دولت مصمم به تغییر استاندار بود به دلیل مطالبات و انتقال تجربیات و ایشان با توجه به اینکه فرزند این خطه بودند خدمات ارزشمندی کردند .

وی تصریح کرد : گلستان از استانهای موفق در کشور بود و در برخی شاخص ها از متوسط کشوری هم بالاتر بود .

وزیر کشور گریزی هم به انتخاب استاندار زد و گفت : من مانند دوره گذشته به دنبال جلب رضایت مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه بودم و و معتقدم پاشنه آشیل ما توسعه است ، توسعه ای که بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد .

برای ما اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل موضوعیت ندارد

رحمانی فضلی تاکید کرد : آقای روحانی رئیس جمهور تاکید بر اعتدال دارد ، برای ما اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل موضوعیت ندارد ، برای ما هنگام بکارگیری مواضع اعتدالی شرط است و دیگر اینکه برنامه های دولت را قبول داشته باشد .

رحمانی فضلی از تعداد کم خانم ها در جلسه هم گفت و اضافه کرد که باید حداقل 10 درصد سالن خانم باشند اما فقط 4 خانم در جلسه حضور داشتند . بعد از سخن وزیر یکی از زنان حاضر در جلسه سخنان رحمانی فضلی را قطع کرد و گفت بخاطر سخنان خوب وزیر در خصوص زنان یک صلوات بفرستید ، گویا او متوجه روز شهادت امام چهارم بود .

وزیر کشور با بیان اینکه در پرورش نیرو توفیقی نداشتیم افزود : استاندار باید محور وحدت ، همدلی و هماهنگی باشد .

** بعد از سخنان وزیر کشور دو لوح به دو استاندار قبلی و فعلی اهدا شد . لوح اول به حسن صادقلو اهدا شد و از زحمات وی قدردانی گردید و لوح دوم به سید مناف هاشمی که حکم استانداری گلستان بود .

** بعد از اهدا لوح و نزدیکی به اذان مغرب سید مناف هاشمی استاندار گلستان به عنوان آخرین سخنران پشت میز مجری رفت و بر خلاف بقیه سخنرانان ایستاده سخنرانی کرد .

** سید مناف هاشمی گریزی به عقبه و پیشینه استان زد و در حرکتی جالب و جای تقدیر از حضرت ایت الله طاهری گرگانی یاد کرد .

1396072418114975112240914

** هاشمی در ادامه نام سرداران شهید استان مانند عسگری ، اسودی ، رحمانی ، ملک و ... را برد و تنها سخنران امشب بود که از شهدای مدافع حرم یاد کرد .

** او سمت تازه خود را مدیون شهدا ، سپاه و ارتش دانشت که ایجاد امنیت کرده اند و تحرکات اخیر آمریکا را ناشی از ناراحتی آنها دانست و اضافه کرد :  سپاه محبوب ملت است.

اجزاه دهید از شایستگان استفاده کنم

استاندارگلستان گفت : حدود 30 مطالبه بزرگ در استان گلستان وجود دراد و من قول می دهم خودم و زندگی ام را وقف استان بکنم و در پایان خواست که اجازه داده شود که از شایستگان استفاده کنم .

مراسم حدود ساعت 17:45 دقیقه به پایان رسید و جمعیت حاضر که اکثرا جزو مدیران صادقلو بودند برای خداحافظی با او به طرف جایگاه رفتند .

انتهای پیام /