Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش مردم کشور ما به همراه دیگر کشور های اسلامی ابراز خرسندی کرده اند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از طوبی گلستان؛ آخوند عبدالباسط نوری‌زاد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با تبریک به مناسبت نابودی گروهک تکفیری داعش اظهارکرد: خدا را هزاران بار شاکریم که داعش به طور کامل به زباله دان تاریخ رفته است، این نابودی ممکن نبود مگر به اراده خداوند متعال.
وی همچپنین با عرض تبریک به مقام معظم رهبری افزود: این خبر نابودی این گروهک تکفیری بسیار مردم اهل سنت و شیعه را خوشحال کرده است، امیدواریم دیگر شاهد به وجود آمدن این گروهک ها نباشیم.

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس خاطر نشان کرد: داعش به پشتوانه صهیونیست و عربستان در کشور های سوریه و عراق جنایات زیادی را مرتکب شده اند و با نام اسلام و دین، دست به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع می زدند.

نوری زاد پیروزی بر داعش را وعده خدا دانست و تاکید کرد: خداوند به ما وعده داده بود که هر کسی در مقابل دین و اسلام ایستادگی کند و بخواهد ضربه ای به اسلام وارد کند قطعاً با شکست روبه رو خواهد شد.

وی ادامه داد: این پیروزی شیرین ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم کشور ما و دیگر کشور ها است، انشاء الله خداوند درجه آنها را در بالاترین درجه بهشت قرار بدهد.

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر جایی ندای مظلومی را بشنود به یاری او خواهد رفت متذکر شد: رهبری مقتدرانه کشور ما با درایت کامل و با بصیرتشان باعث شد که ما در سخت ترین شرایط حافظ نظام و انقلاب باشیم و همیشه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

آخوند مدد هوشمند در گفتگو با طوبی گلستان هم اظهار کرد: خبر نابودی داعش بسیار برای مردم ما خوشحال کنند بود، در جشن پیروزی برداعش جای تک تک شهدای مدافع حرم خالی است.

امام جمعه اینچه برون تاکید کرد: ما این پیروزی را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، آنها اگر امروز نبوده اند بی شک این خبر نابودی را به این زودی نمی شنیدیم.

وی در با اشاره به اهداف این گروهک تکفیری گفت: داعش با اسم اسلام قصد تخریب چهره اسلام را داشت، و با کمک های کشور های همسایه قصد نابودی اسلام و کشور ما را داشته اند.

هوشمند در ادامه اتحاد و همدلی بین مذاهب را مدیون مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: بعد از داعش کشور های اسلامی باید بیشتر مراقبت کنند تا امثال داعش دیگر به وجود نیایند. ما هم با اتحاد و برادری برای تقویت اسلام نهایت تلاشمان را به کار ببندیم.

انتهای پیام/