Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

قرار است روز سه شنبه 21 آذرماه غلامرضا ظریفیان یکی از عناصر اصلی فتنه 88 در دانشگاه گلستان سخنرانی کند ، سیاسیون افراطی با این انتخاب "یغمایی" را دور خواهند زد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ حکم 4 ساله "فرهاد یغمایی" رئیس دانشگاه گلستان 16 دیماه یعنی حدودا یک ماه دیگر به پایان می رسد اما او به دنبال تمدید این حکم است و قولهایی هم برای اصلاح امور و انجام فعالیتهای بهتر در جهت توانمندشدن دانشگاه گلستان در صورت ابقا به بالادستی ها داده است .

اما در عین حالبرخی از همفکران سیاسی یغمایی نیز با توجه به پایان فعالیت چهارساله وی و عطش ریاست بر یکی از مهمترین دانشگاههای استان ، تحرکاتی را برای احراز پست وی شروع کرده اند و لابی هایی هم با وزارت علوم و دکتر غلامی نفر اول وزارتخانه برای این جابجایی صورت گرفته است .

برخی سیاسیون چپ در حال حاضر بهترین ابزار برای "گذار" از یغمایی را در دام اندختن وی و ایجاد "رزومه منفی" عنوان کرده اند و از این رو تلاش کرده اند به مناسبت روز دانشجو برنامه ای بگیرند و از سخنرانی دعوت کنند که "تبعاتش" برای رئیس دانشگاه گلستان زیاد شود و سوابق منفی از وی درج شود .

این پروژه کلید خورد و قرار است روز سه شنبه 21 آذرماه "غلامرضا ظریفیان" یکی از عناصر اصلی فتنه 88 در دانشگاه گلستان سخنرانی کند . سیاسیون افراطی با این انتخاب یغمایی را آماج حملات اصولگرایان قرار می دهند و تغییر یغمایی ظرف یک ماه آینده به راحتی انجام می گیرد.

گفتنی است ظریفیان عضو افراطی جمعیت توحید و تعاون و هسته اصلی فتنه های ۷۸ و ۸۸ ، معاون دانشجویی وزارت علوم در زمان تصدی " مصطفی معین" است . از وی به عنوان کسی که در حوادث کوی 78 دست داشته است یاد می شود ، غلامرضا ظریفیان به همراه "جعفر میلی‌منفرد" و علی محدث خراسانی از اساتید دانشگاه امیرکبیر و از حامیان برگزاری تحصن اساتید تندرو و رادیکال این دانشگاه در سال88 بودند .

و همچنین این سه نفر مشوق اساتید دانشگاه امیر کبیر برای شرکت در تحصن 26 خرداد اساتید دانشگاه‌های تهران در مسجد دانشگاه تهران در سال 88 شدند ، حالا سوال این است که چگونه چنین فردی با این سوابق ضد امنیتی به اسم روز دانشجو به دانشگاه گلستان دعوت و به وی مجوز سخنرانی داده شده است ؟ آیا دکتر یغمایی با این سخنرانی به عمر ریاست خود در دانشگاه گلستان خاتمه خواهد داد ؟

انتهای پیام /