Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ با اشاره به اینکه به دنبال راه‌اندازی کارخانجات بازسازی و تعمیر ناوگان مسافری هستیم، گفت: با کمک دولت بازسازی و تعمیر واگن‌های مسافری در استان گلستان انجام می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ محمدرضا قربانی در جمع خبرنگاران درباره راه‌اندازی کارخانجات بازسازی و تعمیر ناوگان مسافری اظهار داشت: درحال حاضر تعمیر و بازسازی واگن‌های باری در بندرترکمن انجام می‌شود و ما به دنبال تعمیر واگن‌های مسافری هستیم.

وی تاکید کرد: از سال 94 تا 95 با بیش از 23 میلیارد ریال کار بازسازی و تعمیر واگن‌های باری در بندرترکمن انجام شد و به پایان رسید و به دنبال راه‌اندازی کارخانجات بازسازی و تعمیر ناوگان مسافری هستیم و برای آن هم برنامه داریم.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق2 افزود: با توجه به حرکت روزانه یک رام قطار از گرگان به اینچه برون، 4 رام از گرگان به پل سفید، 2رام از گرگان به تهران داشتن پایگاه برای تعمیر این قطارها لازم است و با تخصیص اعتبار لازم سالن‌ها و نیروهای لازم برای این کار آماده می‌شود.

قربانی همچنین با اشاره به برقی کردن خط ریلی اینچه برون به گرمسار گفت: این خط ریلی با اعتبار 2.1میلیارد یورو با کمک دولت و فاینانس خارجی اجرا می‌شود و در حال حاضر قرارداد آنها بسته شده و پیوست‌های قرارداد در حال انجام هستند و با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه خط ریلی استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در 3 سال آینده با خطوط واگن‌های برقی اجرائی می‌شود و با اجرای آن ظرفیت حمل بار به بیش از 4 میلیون تن می‌رسد.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق2 تاکید کرد: افزایش ظرفیت خطوط و افزایش حمل بار از 2 به 4 تن، بالا رفتن سرعت قطارها، کاهش خطای انسانی و کاهش آلایندگان از مزایای استفاده از این طرح است.

قربانی اظهار داشت: قرار است مبلغی از این قرارداد را دولت تامین کند که با پرداخت 15 درصد از این مبلغ کار آغاز می‌شود تا در زمان مقرر این پروژه بزرگ ملی به اتمام برسد./تسنیم

انتهای پیام/