Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ملت و شهدا سیلی بزرگی به همه استکبار زدند این سیلی آنچنان محکم بود که هنوز اثر آن در گونه استکبار احساس می شود و چنین جراتی به خود نمی دهد که در یک مواجهه دیگر با جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پاسرو ؛ سردار رحمت اله صادقی در یادواره شهدای روستای شموشک گرگان گفت: آنچه را که باید در بزرگداشت شهدا یادآور شد آرمان ها، آرزوها، انگیزه های الهی، ارزشی، دینی، قرآنی و ولایی شهداست که برای این معیارها و ارزش ها جان شیرین خود را در طبق اخلاص گرفتند و خود را در معرض خطر قرار دادند تا انقلاب اسلامی که محصول بعثت انبیای الهی است پابرجا بماند.

وی افزود: خون شهدا باعث شد تا انقلاب با قدرت و قوت و صلابت به سمت آرمان های والایش حرکت کند، اگر چنین انگیزه دینی، الهی و قرآنی نبود قطعا جان دادن در راه آرمان های کوچک بسیار سخت می آمد اما اگر استقبال می شود از فرهنگ شهید و شهادت و رزمندگان سبقت می گرفتند برای رسیدن به فوز شهادت، به دلیل همین بزرگی آرمان هاست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: باید بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم این میثاقی است که باید با قدرت بیشتر و مطالبه بیشتر برای تحقق آرمان ها ادامه یابد.

سردار صادقی تأکید کرد: امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ شهید و شهادت را که در اسلام ناب است پیش روی مردم و مبارزین ما گذاشت و اگر این فرهنگ و مقاومت مردم و تاسی شهدا به آرمان های امام نبود مطمئن باشید این انقلاب اسلامی پس از 39 سال در دست ما باقی نمی ماند.

راه شهدا راه غلبه بر استراتژی های آمریکاست

وی متذکر شد: انقلاب با همان نابیت با همان اصول و با همان آرمان ها با تمامی تهدیداتی که استکبار جهانی در پیش روی انقلاب اسلامی بوجود آورد باقیست راهی که شهدا برای ما قرار دادند راه مبارزه با استکبار است راه غلبه بر استراتژی های آمریکاست.

اگر شهدا نبودند امروز دوست را از دشمن تشخیص نمی دادیم

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: راه شهدا راه پیروزی های بزرگ عرصه انقلاب و نظام اسلامی است این راه، راه روشن و شفافی است خدا نیز این را در آیات به ما تذکر می دهد و می فرماید آنها را مرده فرض نکنید این ها زنده اند که راه را نشان می دهند و سفینه نجات ما هستند و باعث می شوند دشمن و دوست و سره را از ناسره تشخیص دهیم.

سردار صادقی افزود: قطعا ملتی که شهدا را الگوی خودش قرار داده باشد آرمان شهدا و انگیزه و باورهای شهدا را باور داشته باشد شکست ناپذیر است، در دوران دفاع مقدس امکانات و تجهیزات ما در برابر تمام ابرقدرت های جهان ناچیز بود اما در این جنگ نابرابر که 36 کشور از صدام حمایت می کردند عنصر «حضور مردمی و فرهنگ دینیِ مقابله با دشمن» رژیم بعث را زمین گیر کرد.

عنصر حضور مردمی و فرهنگ دینی دشمن را زمین گیر کرده است

وی ادامه داد: این درس را از عاشورا گرفته ایم، حسینی وارد شدن رزمندگان در عرصه دفاع مقدس برآورد دشمن را در هم پیچید، نیروهای مسلح ما به قوت تبدیل شد، نبودن سلاح با فرهنگ حسینی جبران شد، نبود پشتیبانی ها با روزه گرفتن و قناعت رزمندگان جبران شد، حضور مردم تمام ضعف نیروهای مسلح را برطرف کرد، این عنصر را دشمن در برآورد خود ندیده بود.

ما در دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کردیم

سردار صادقی گفت: تا زمانی که به این عنصر پایبند باشیم موفق خواهیم بود، ما نه تنها در دفاع مقدس موفق شدیم بلکه در شرایط جنگ تمام عیار توانستیم نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کنیم. این با عنصر شهدا و اراده حق شکل گرفت.

وی متذکر شد: حال باید بدانیم چگونه باید از این امانت بزرگ الهی(انقلاب اسلامی) محافظت کنیم، ظرفیت دفاع مردمی باعث شد در زمانی که تمام کشورهای منطقه در جنگ و ناامنی بودند جمهوری اسلامی مستثنی باشد.

سیلی شهدا هنوز بر گونه استکبار جهانی احساس می شود/ دشمن جرات مواجهه با انقلاب اسلامی را ندارد

وی خاطرنشان کرد: ملت و شهدا سیلی بزرگی به همه استکبار زدند این سیلی آنچنان محکم بود که هنوز اثر آن در گونه استکبار احساس می شود و چنین جراتی به خود نمی دهد که در یک مواجهه دیگر با جمهوری اسلامی قرار بگیرد این دستاورد کمی نیست که شهدا ایجاد کردند.

سردار صادقی تأکید کرد: اگر ما همواره خود را آماده دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تحت امر ولی امر خود داشته باشیم دشمن قطعا حساب ملت را خواهد کرذ، تجربه انقلاب اسلامی نیز همین را تثبیت می کند.

دشمن فقط زبان سیلی را می فهمد

فرمانده سپاه نینوا ابراز کرد: ما با دشمن باید با گفتمان قدرت ورود بکنیم، دشمن تنها چیزی را که می فهمد سیلی محکم است، نشان دادن کوچکترین ضعف به دشمن در دل و جان دشمن ایجاد امید می کند این تجربه 40 ساله را شهدا به ما داده اند.

وی با اشاره به زمان صلح اعراب با رژیم صهیونیستی و سخنرانی یاسر عرفات در سازمان ملل با زیتون و اسلحه، گفت: یکی از سناتورهای آمریکایی در خاطراتش می گوید این زیتون به ما فهماند که فشنگی در سلاحشان نیست، دشمن این است، محاسباتش با اندک ضعفی از طرف ما اینگونه است.

دشمن اگر ظرفیت سازش را در ما ببیند بلندپروازی می کند

سردار صادقی تصریح کرد: دشمن اگر ظرفیت سازش تو را ببیند تحلیل درست می کند این را در برخی حاکمیت های منطقه می بینیم، ما حق نداریم خطا کنیم، امانت شهدا را باید خوب نگه داشت، عنصر موفقیت خود را باید بشناسیم و خوب از آن پاسداری کنیم، شهدا از ما همین را می خواهند خون و جوانی خود را دادند و فردا از ما محاسبه خواهند کرد.

وی تأکید کرد: ما نمی توانیم جز مسیر شهدا برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی راه دیگری را پیش ببریم خود خداوند نیز به ما تذکر می دهد خود خدا هم می فرماید شما گفتید من پروردگار شما هستم پس استقامت کنید، راه راه سختی است باید صبر کرد.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: ایجاد حکومت اسلامی کار سختی است اما نظام جمهوری اسلامی بعد از 1400 سال توانسته است این حاکمیت ناب را ایجاد کند و اسلام ناب را به رخ دشمن بکشد، بدانید آرمان شهدا تحقق پیدا می کند این وعده الهی است.

سردار صادقی ادامه داد: خدا از ما کار و تلاش و اخلاص و انگیزه می خواهد، اگر برای خدا کار کنیم خداوند راه را به ما نشان می دهد، شهدا 39 سال راه را برای همه روشن می کنند شرط پیمودن این راه، تلاش و مجاهدت و صبوری و پا در رکاب ولایت بودن است.

استکبار جهانی فهمید در مقابل انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد

وی ابراز کرد: هر کسی در این نظام مسئولیتی پیدا کرده است باید مورد مطالبه قرار بگیرد تا راه شهدا گم نشود، شرایطی که شهدا ایجاد کردند استکبار را به این نتیجه رساند که در مقابل این اسلام راه به جایی نخواهد برد آنچنانکه راهبردهایش در منطقه با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه نینوا گفت: استکبار برای اینکه اسلام ناب را شکست دهد اسلام بدلی می سازد بنام داعش، خطا نکنیم، آنها می خواستند چهره ای از اسلام در جهان و تصور مردم ایجاد کنند که اسلام را دور از شان انسانیت نشان دهد، چرا که قرآن در کشورهای اروپایی به پرفروش ترین کتاب بدل شده بود.

جبهه مقاومت توانست اسلام تکفیری را با سر به پایین بکشد

وی با اشاره به ابهت جبهه مقاومت، اظهار کرد: کار به جایی رسیده بود که اسم داعش شهرها را خالی از سکنه می کرد شهدای مدافع حرم این ابهت داعش را به زیر کشیدند، حال می بینید بعد از 6سال داعش کجاست؟ فرهنگ اسلام ناب توانست اسلام تکفیری را با سر به پایین بکشد.

جوانان امروز پرشورتر از نسل اول در ولایتمداری پیشتازند

سردار صادقی بیان کرد: عنصر شهادت برای جوانان و بسیجیان ما فرهنگ شده است، این فوز الهی است که چنین مغناطیسی دارد جوانان امروز پرشورتر از نسل اول برای حمایت از انقلاب اسلامی و لایتمداری پیشتازند، اندیشکده های غربی در برابر این درسی که از شهدا گرفته ایم به بن بست رسیده اند.

وی متذکر شد: هر کسی در جایی از این نظام مسئولیتی دارد باید کاری کند به آرمان ها و آرزوهای شهدا نزدیک شود، ما در این یادواره که تجدید میثاق با یازده آلاله شهید این روستاست باید درس بگیریم، الان وقت پند گرفتن است که چه تکلیفی در مقابل راه بزرگ شهدا داریم.

هر جا امت از ولی خود پیروی نکرد باخت/ تحلیلگران منحرف داخلی از حکمت مقام معظم رهبری انگشت به دهان ماندند

فرمانده سپاه نینوا گفت: تکلیف ما این است که گوش به فرمان ولی خود باشیم تجربه نشان داده است هر جا امت از ولی خود پیروی نکرد باخت، این رهبر حکیم و فرزانه ای که در همه عرصه هایی که خطری انقلاب اسلامی را تهدید می کرد به تحلیل های منحرفانه داخلی گوش نداد و فهمید استکبار بدنبال چیست و سازمان داعش را در مکانی دورتر از جغرافیای ما زمین گیر کرد و اکنون آن تحلیل گران از حکمت این رهبر فرزانه انگشت به دهان هستند.

سردار صادقی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیمات ولی فقیه، فرامین و نقطه نظرات ایشان در حوزه مردم و بویژه مسئولین باید مورد توجه قرار بگیرد، معظم له در برخی موارد از مسئولین گله مند هستند، بعضی از عناصر که در جامعه می بینیم از جمله بی عدالتی ها زیبنده جمهوری اسلامی ایران و شهدا نیست باید به خود بیاییم و همه باید در این راه باشیم هر که در این مسیر راه شهدا را گم کند در دنیا و آخرت باخته است.

انتهای پیام/