Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول پليس فتا استان گلستان از دستگیری عامل تخريب و نشر اکاذیب علیه يكي از مدیران ادارات كل استان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، سرپرست پليس فتا استان گلستان از تخريب مديران يكي از ادارات كل استان توسط شهروند گلستاني خبر داد و گفت: نشر اکاذیب به معنای انتشار و اشاعه اخبار دروغ و وقایع خلاف واقع به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی است و مجرم محسوب می‌شود.

سروان صاحبكاران در تشریح این خبر گفت: اخيرا مرجوعه قضايي به اين پليس واصل كه نماينده حقوقي يكي از سازمان‌ها اظهار داشت، فرد ناشناسي در يكي از شبكه اجتماعي اقدام به نشر اكاذيب و همچنين تخريب چهره مدير عامل اين سازمان نموده‌ كه علاوه بر توهين و افترا سبب تشويش اذهان عمومي‌ نيز گرديده‌ كه در اين خصوص خواهان پيگيري می‌باشیم، لذا موضوع در دستور كار كارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات اوليه مشخص گرديد افرادي با راه اندازي كانالي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي اقدام به بارگذاري مطالب و محتواي مورد ادعاي شاكي مي‌نمايند كه در نتيجه اقدامات فني و اطلاعاتي كارشناسان پليس فتا استان، نهايتا دو نفر متهم كه از كاركنان همان سازمان مي‌باشند شناسايي‌ و تجهيزات رايانه‌اي و مخابراتي آنها كه از آن طريق اقدام به راه‌اندازي كانال مذكور نموده بودند توقيف گرديد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهمين به همراه پرونده تشكيل شده روانه دادسرا شده و از آن طريق به جرم نشر اكاذيب و توهين به مقامات استاني روانه زندان گرديدند.

وي در هشدار به کاربران گفت: كاربران فضاي مجازي مي‌بايست از درج مطالب و محتوياتي كه توهين آميز بوده و يا منجر به تخريب ديگران شود خودداري نمايند.

سروان صاحبكاران اظهار کرد: پليس فتا با‌ كاربراني كه در فضاي مجازي اقدام به انتشار اكاذيب بر عليه شهروندان، سازمانها و مقامات نمايند مطابق با مواد 16 و 17 و 18 قانون جرايم رايانه‌اي، رفتار خواهد نمود.

سرپرست پليس فتا استان گلستان در خاتمه از هموطنان درخواست کرد در صورت مواجهه با هر گونه‌ موضوع‌ خارج از چارچوب قوانين نظام مقدس جمهوري اسلامي، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی، اعلام نمایند.

انتهاي پيام/