Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از رفع تصرف 32 هکتار از اراضی ملی درسطح شهرستانهاي استان گلستان طی 9 ماهه گذشته سالجاري خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ،"حسين محبوبي" سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان اظهارکرد: صیانت از اراضی ملی و رفع تصرف اراضی متصرفه از مهمترين اموري است كه در دستور كار اين اداره كل قرار دارد وخوشبختانه طي سال جاري اقدامات چشمگيري صورت گرفته است.

وی افزود: در همين راستا وبا هدف حفاظت و صیانت از اراضی ملی، واحد گشت یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی گلستان به طور مستمر در حال گشت‌زنی در اراضی ملی و دولتی در سطح استان است و تمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از تعدی و تجاوز افراد سودجو و فرصت‌طلب به کار می‌گیرد.

اين مقام مسئول ادامه داد: تعهدات اجرايي اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان در سالجاري رفع تصرف ده هكتار از اراضي متصرفه بوده كه با همكاري ساير دستگاههاي استان و حساسيت در امور، 32 هكتار و بيش از سه برابر تعهدات از اراضي متصرفه آزاد و در تملك دولت در آمده است.

وي تعداد پرونده هاي منتج به نتيجه را در سالجاري 65 فقره عنوان کرد و افزود: ازاين تعداد 64 فقره به نفع دولت و يك فقره برعليه دولت در محاكم قضايي استان راي صادر شده است .

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان تعهدات استان را در اين زمينه 80 فقره ذكر کرد و گفت: تاكنون و در اين بازه زماني حدود 85 درصد تعهدات استان محقق شده است .

محبوبي عنوان نمود: شهرستانهاي گرگان، بندر تركمن، بندرگز، آق قلا و گنبد بيشترين آمار را در تصرف اراضي دولتي در سطح استان داشته اند.

انتهای پیام/