Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: تمام کفر در فتنه 88 جمع شده بودند که جمهوری اسلامی را زمین بزنند و بساط جمهوری اسلامی را برچینند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پاسرو؛ نشست بصیرتی- سیاسی با موضوع هفته بصیرت و حماسه 9 دی با سخنرانی مسئول سیاسی اسبق سپاه نینوا، سرهنگ رحیمی، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اصغر(ع) در مسجد جامع روستای جعفرآباد گرگان برگزار شد.

رحیمی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: «حماسه ماندگار 9 دی کاری نبود که با اراده ی انسانی انجام پذیر باشد بلکه دست قدرت خدای متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی(ع) در لحظه لحظه ی این حماسه ماندگار دیده می شود»، ابراز کرد: پیروزی مردم در 9 دی اراده ی الهی بود.

jafarabad1

تمام کفر در فتنه 88 جمع شده بودند

وی در ادامه افزود: تمام کفر در فتنه 88 جمع شده بودند که جمهوری اسلامی را زمین بزنند و بساط جمهوری اسلامی را برچینند که دشمنان هم به این امر اذعان کرده بودند.

هادی سیاسی گفت: جان مک کین سناتور آمریکایی که رقیب اوباما در انتخابات ریاست جمهوری بود و آبروی یکدیگر را بردند بعد از پیروزی اوباما نزد وی رفت و گفت: من الان در خدمت شما هستم و امر، امر شماست، اما رقبای انتخاباتی نظام جمهوری اسلامی فتنه 88 را برای ما به وجود آوردند.

رحیمی با اشاره به اینکه اسم جنبش سبز را دشمنان نام نهادند، گفت: جان مک کین سناتور آمریکایی چهار سال قبل از انتخابات 88، در سال 84  گفت: ما نظام ایران را با جنبش سبز منهدم می کنیم و همین جان مک کین در فروردین ماه سال 86 در ایالت کارولینای شمالی در سخنرانی اش شعار می دهد که ما بر روی مردم ایران بمب می اندازیم یعنی اگر ایران تابع ما نشد آنها را می کشیم که این حرف را بوش پدر هم گفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جان مک کین 19 بهمن 86 در مصاحبه با نیویورک تایمز می گوید: من از بلند همتی ایرانیان هراسانم.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاریخ استکبار در ایران گفت: میزرا کوچک خان جنگلی که در مقابل استکبار و انگلیس ایستاده بود گرفتار مکر انگلیسی ها شد، حقه انگلیس این بود که با دکتر حشمت ملی گرا که با میرزا کوچک خان در مقابل انگلیس مبارزه می کردند وارد مذاکره شد و پیشنهاد مصالحه داد در حالی که انگلیس بعد از مصالحه، دکتر حشمت را به دار آویخت و بعد از آن خیلی راحت میرزا کوچک خان را هم کشت.

jafarabad2

استکبار اصلا انتظار نابودی داعش را نداشت

رحیمی با اشاره به جریان داعش اذعان کرد: استکبار اصلا انتظار نابودی داعش را نداشت، آنها نقشه 20 ساله برای داعش کشیدند و قرار بود داعش سال ها در این منطقه باشد و مردم را بکشد و آمریکا، انگلیس و فرانسه این ملت را غارت کنند.

کارشناس سیاسی افزود: سردار سلیمانی به فرماندهی مقام معظم رهبری داعش را از صحنه روزگار محو کرد و ما به خود می بالیم که توانستیم کشور قدرتمند روسیه را با تدبیر و نفس قدسی مقام معظم رهبری، با خودمان همراه و هماهنگ کنیم.

رحیمی با اشاره به رفتار غرب یک سال قبل از انتخابات 88 گفت: غرب مردم را به عدم شرکت در انتخابات و تحریم انتخابات دعوت می کرد که متاسفانه بعضی از احزاب ما این امر را دنبال کردند.

جناح های سیاسی باید دو لبه یک قیچی باشند نه کارد و پنیر!

وی متذکر شد: درست است که امام(ره) فرمودند حزب و جناح در کشور باید باشد، اما حزب و جناح مانند دو لبه قیچی هستند که پارچه را می برد و لباس قشنگ می دوزد، اما متاسفانه بعضی از جناح های ما در کشور کارد و پنیرند یعنی یکدیگر را می برند و نابود می کنند.

رحیمی گفت: ایجاد تشکیک در سلامت انتخابات، تخریب و تهدید کلیت نظام یکی دیگر از حربه های غرب یک سال قبل از انتخابات بود، یعنی گفتند در انتخابات ایران می خواهد تقلب شود و این شعار تقلب را در میان اذهان مردم، جناح های سیاسی و رقبای انتخاباتی پر کردند و سران فتنه هنوز سخن مقام معظم رهبری را حسن ختام نمی دانند.

در فتنه 88 سفارت فرانسه پایگاه ضد انقلاب بود

وی تصریح کرد: جین شارپ دو سال قبل از فتنه 88 کتابی به عنوان دستورالعمل نوشت که به 30 زبان دنیا ترجمه شد که وی در این کتاب طرح انقلاب مخملی را مطرح کرد، انقلابی که در بسیاری از کشورها انجام شده بود و می خواستند چنین انقلابی را با فتنه 88 در ایران انجام بدهند، بدین صورت که تظاهرات خشونت انگیز انجام شود و افراد زیادی از کارکنان سفارت انگلیس و فرانسه وارد شهرها شوند و علیه انتخابات و تقلب در انتخابات صحبت کنند که در فتنه 88 سفارت فرانسه پایگاه ضد انقلاب بود.

باید در مقابل جریان انحرافی به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم

رحیمی در پایان گفت: جریان انحرافی یک فتنه کوچک دیگری است که اگر به آن اهمیت ندهیم ممکن است بزرگ شود و جامعه را مخدوش کند و باید مواظب باشیم و تابع فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/