Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به ولایت پذیری مردم کشور ما افزود: مردم درک کرده اند که تنها راه نجات مملکت پشتیبانی از ولایت فقیه است، مردم به خوبی در حماسه ۹ دی رشادت به خرج دادند و باعث نابودی فتنه ها در میادین شده اند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در دین اسلام همیشه حق و باطل در کنار هم قرار داشته اند همیشه تشخیص این دو از یکدیگر نیازمند به آگاهی و بصیرت بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: دشمنان ما هم همیشه در تلاش بوده و هستند تا ارزش های واقعی این انقلاب را از بین ببرند و یا آن را کمرنگ کنند، تلاش آنها قبل از انقلاب بوده و هنوز هم ادامه دارد، از ترور شخصیت ها گرفته تا راه اندازی فتنه و فتنه گری و ... پیش خواهند رفت.

وی با بیان اینکه ضربه وارد کردن دشمن به انقلاب یکی از بزرگ ترین اهداف آنها بوده متذکر شد: آنها می خواهند با وارد کردن ضربه بر پیکره انقلاب آن را کم فروغ و بی ارزش جلوه دهند و جُرم ضربه زدن به انقلاب را عادی جلوه دهند.

9 دی چهره واقعی برخی افراد نمایان شد

این مقام مسئول ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ رهبری ده ها بار اسم فتنه را به زبان آورده بود دلیلش خطری بود که انقلاب و اسلام را تهدید می کرد اما برخی ها این بین هم به نوعی دو پهلو صحبت کردند و یا به نوعی می خواستند کمک به معاندین کرده باشند، در 9 دی دستشان بر همگان رو شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه اگر 9 دی را گرامی نداشته باشیم این حماسه عظیم به فراموشی سپرده می شود تصریح کرد: وقتی آشوب هایی در تهران به وجود آمد افرادی در خارج کشور با یک استراتژی مناسب خواستند به مکان های مقدسی مانند مسجد و پایگاه های مقاومت جسارت بکنند و به خانم های چادری اهانت کنند و تا حدودی موفق هم شده اند، مشخص بود این افراد نقشه های دشمن را در ایران عملی می کردند.

ولایت چراغ هدایت مردم در فتنه 88 بود

وی با بیان اینکه مردم ما هم با هوشیاری تمام توانستند جلوی فتنه ایستادگی کنند ابراز کرد: وقتی صحبت از ولایت می شود ولایت مداری و ولایت محوری ملاک است، کسی که ولایت مدار است تا پای جان کنار رهبری ایستاده اند و از خون شهدا به این سادگی عبور نخواهند کرد.

حجت الاسلام رعایتی تاکیدکرد: ما نباید خط و مشی خودمان را با گفته های دشمنان ترسیم کنیم، انقلاب ما دارای سه رکن است: ولایت، مردم و دین. وقتی دشمنان فهمیدند رابطه شدیدی بین ولایت و مردم وجود دارد خواستن بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند، خواستند با تهاجم فرهنگی بین مردم و رهبری شکاف ایجاد کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ولایت پذیری مردم کشور ما افزود: مردم هم این را درک کرده اند که تنها راه نجات این مملکت پشت ولایت فقیه ایستادن است، مردم به خوبی در حماسه ۹ دی رشادت به خرج دادند و باعث نابودی فتنه ها در میادین شده اند.

وی با بیان اینکه انسانی موفق است که از گذشته و تاریخ درس بگیرد اذعان داشت: وقتی مقام معظم رهبری از خطر نفوذ ما را آگاه می کند باید در تمام مواضع نفوذ را جدی بگیریم. مردم ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشند موفقیت امروزه مردم همین بوده و در آینده هم همین خواهد بود.

ولایت مدار واقعی، مطیع محض ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بحث ولایت مداری به زبان صرف نیست، کسی ولایت مدار است که مطیع محض باشد، برخی گفته های ولایت را قبول می کنند و در جایی هم خودشان را کنار ولایت می بینند، این افراد به هیچ عنوان نمی توانند ولایت پذیر باشند.

وی در پایان متذکر شد: وقتی کشور های استکبار حمایت خودشان را به صورت قاطعی اعلام کرده بودند کسی از این فتنه گران هم از آنها اعلام برائت نکرده بود این یعنی نهایت خیانت به کشور و مردم این کشور، که تابع دستورات دشمنان قسم خورده ما بودند.

انتهای پیام/