Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرماندار گنبد کاووس در یک تعبیر جالب بجای "فتنه" از عبارت " شیطنت" استفاده کرد گویی که انگار در سال 88 اتفاقی نیفتاد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبد کاووس در اظهار نظری که در یکی از رسانه های محلی منتشر شد از واژه "شیطنت" بجای "فتنه" استفاده کرد .

یکی از آسیب هایی که ظلم به نظام به شمار می رود تقلیل فتنه به نزاع سیاسی دو جناح عمده کشور ، رقابت حزبی برای کسب کرسی ریاست جمهوری و تقابل احمدی نژاد – موسوی است .

خطی که طی این سالها از سوی جریان دوم خرداد و اصلاح طلب برای فرار از پاسخگویی به مردم و اتهام براندازی و برچسب فتنه گر خوردن مدام دنبال می شود و در این راستا بکار نبردن واژه "فتنه" و خلق واژه جدید در دستور کار این جریان قرار دارد .

741

از این روست که می بینیم عبدالقدیر کریمی بجای بکاربردن واژه "فتنه" و تبیین ابعاد گسترده آن و خسارتهایی که به نظام در سال 88 بوجود آمد از واژه "شیطنت" استفاده می کند انگار که چند تا بچه آمدند و با شیطنت چند تا ترقه انداخته و دو تا لاستیک آتش زدند تا سرگرم باشند .

آقای فرماندار نگفت که نتیجه فتنه افزایش تحریم هایی بود که با درخواست اصلاح طلبان از آمریکا برای تشدید تحریم ها علیه ایران صوت گرفت و گرانی های امروز نتیجه همان نادانی هاست .

آقای فرماندار ! آیا آتش زدن خیمه اباعبدالله الحسین(ع) ، پاره کردن عکس امام ، شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ، استقلال آزادی جمهوری ایرانی ، آتش زدن مسجد و حمله به مردم بیگناه و نیروی انتظامی و ... را شیطنت می داند.

عبدالقدیر کریمی از یک خانواده کاملا اصلاح طلب از روستای سیاسی عرب بوران گالیکش رشد کرده و برادر ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان است .، درست است مرام اصلاح طلبی دارد اما نباید فراموش کند که نظام در سال 88 خسارتهای زیادی از جریان فتنه دیده است و باید شهامت داشته باشد واقعیت ها را بگوید حتی اگر خلاف مرام حزبی اش باشد .

انتهای پیام /