Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون سابق اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در حال حاضر فتنه ی جدید دشمن علیه ما، فتنه ی اقتصادی است و سمت و سوی تحریم ها ملزومات و نیازهای اساسی مردم است که ان شاء الله با مقاومت و ایستادگی و صبر مردم پیروزی نهایی با ماست.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از پاسرو؛ نشست بصیرتی- سیاسی با موضوع دهه بصیرت و یوم الله 9 دی پیش از ظهر امروز با سخنرانی معاون سابق اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به همت پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی در فاطمیه روستای تقی آباد برگزار شد.

عتیقی با اشاره به آیه شریفه ی «الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْل» گفت: طبق این آیه فتنه از كشتن سخت‌تر است؛ یعنی اگر فتنه ایجاد کنیم شدت، گناه و زشتی کاری که انجام می دهیم از کشتن انسان ها هم سنگین تر است، از آنجا که کسی که یک نفر را بکشد انگار همه بشریت را کشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: آنچه در ادبیات انقلاب اسلامی اخیرا به عنوان فتنه جا افتاده است فتنه سال 88 است که منجر به راهپیمایی عظیم و ده ها میلیونی مردم سراسر کشور در نهم دی ماه سال 1388 شد و به واسطه آن روز، نهم دی ماه عنوان حماسه به خودش گرفت و از آنجا که قدرت خداوند در این روز متجلی شد یوم الله نامیده شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بسترهایی که فتنه در آن شکل می گیرد انتخابات است، چون که جامعه در انتخابات از حالت عادی و نظم خودش خارج می شود و خود به خود بی نظمی هایی به وجود می آید که بستر فتنه را فراهم می کند.

معاون سابق اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: یکی دیگر از بسترهای فتنه اختلاف افکنی بین مردم است؛ برای مثال یکی از بزرگترین وقایع مورد بحث در چند سال اخیر برجام بود که دشمن دنبال جوی بود که جامعه را به دو دسته مخالف و موافق برجام تقسیم کند و این دو دسته را به جان هم بیاندازد و همانطور که می بینید اگر عراق و افغانستان سال های زیادی به وضع کنونی دچارند بخاطر این است که در درون اختلاف دارند.

وی ادامه داد: البته لازم هم بود، چون عده ای فکر می کردند اگر با آمریکا مذاکره کنیم چه اتفاقی مگر می افتد، حالا که مذاکره کردیم چه شد؟ انرژی اتمی را از دست دادیم، تحریم ها و تهدیدات هم زیاد شده است تا جایی که کشوری مثل عربستان و بحرین ما را تهدید نظامی می کنند، حالا نسل کنونی دشمنش را می شناسد.

معاون سابق اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: دشمن تحریم ها را هوشمند و هدفمند کرده و تحریم ها را جوری تنظیم کردند که سمت و سویش ارزاق و نیازهای عمومی و تحت فشار قرار دادن مردم باشد تا اینکه مردم علیه نظام شان اعتراض کنند که این رویه دشمن همان فتنه است.

عتیقی گفت: اگر سران فتنه در حصر هستند چیز جدیدی نیست، یک زمانی هم آقای منتظری که در زمان امام قائم مقام رهبری بود، امام در آن زمان دستور حصرش را صادر کرد، دستور حصر را شورای عالی امنیت ملی می دهد که رییس آن رییس جمهور است.

وی ادامه داد :حصر 25 بهمن 1389 صورت گرفت یعنی یکسال و یک ماه بعد، ببینید نظام چقد بزرگوار است علی رغم آن مسائلی که به وجود آوردند یکسال و یک ماه بعد در حصر رفتند، نظام کاری با آنها نداشت چون که وقتی مردم آمدند طومار اینها جمع شد و به این خاطر یوم الله است چون آدمی که به موسوی و کروبی رای داده بود آن روز علیه آنها شده بود.

علت حصر موسوی و کروبی

عتیقی در توضیح علت حصر موسوی و کروبی گفت: از آنجایی که آن موقع در کشورهای عربی مثل یمن، تونس، بحرین و مصر همزمان با تظاهرات مردم علیه حکومتشان شده بود، موسوی و کروبی به کشورهای بیگانه گرا دادند که وضعیت ایران هم مثل این کشورهای عربی است، وقتی کار به اینجا کشید شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد و به این خاطر که آنها خواستند به این بهانه پای خارجی ها را وارد کشور کنند، دستور حصر را برای این دو نفر صادر کرد.

این کارشناس سیاسی در ادامه ابراز کرد: خوب است بدانید که چند ماه قبل هم دوباره شورای امنیت ملی به ریاست رییس جمهور تشکیل جلسه داد و بر حصر موسوی و کروبی رای مثبت داد تا این حصر همچنان باقی بماند.

عتیقی در پایان گفت: در حال حاضر فتنه ی جدید دشمن علیه ما، فتنه ی اقتصادی است و سمت و سوی تحریم ها ملزومات و نیازهای اساسی مردم است که ان شاء الله با مقاومت و ایستادگی و صبر مردم پیروزی نهایی با ماست.

انتهای پیام/