Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم رامیان و ازادشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات فضاهای مجازی گفت: همه این حوادث مباحث اقتصادی نیست و پشت پرده آن نفاق سیاسی و ضدانقلاب و استکبار است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گل رامیان، علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و ازادشهر در مجلس شورای اسلامی در همایش دهیاران شهرستانهای رامیان و آزادشهر گفت: در حادثه کرمانشاه و زلزله تهران و کرج شاهد خسارتها و اضطرابها بودیم و در این مواقع امکان آسیب بیشتر در روستاها را داریم و دهیاران باید بعنوان اولین افراد در حوزه خدمت و امدادردسانی هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه باید امکانات عمومی در روستاها فراهم شود، اظهار کرد: برای بخشداران و دهیاران یک تکلیف است که تیم های امداد و نجات خود را در هر روستا مشخص کنند و همچنین باید سرفصل بودجه ای هم در هر روستا در حوزه امداد و نجات از جمله تانکر آب و موتور برق باشد و فرمانداران باید با بخشداران در این زمینه اقدام کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه آموزش و آماده باش بودن همه ظرفیت های روستا مهم است، افزود: مردم را در گردهمایی ها در روستاها اموزش دهید تا در حین بحران با خسارت کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به اتفاقات فضاهای مجازی بیان کرد: همه این حوادث مباحث اقتصادی نیست و پشت پرده آن نفاق سیاسی و ضدانقلاب و استکبار است.

نماینده رامیان و ازادشهر عنوان کرد: دشمنان وقتی دیدند بعد ۴۰ سال هم نتوانستند برای از بین بردن این انقلاب کاری کنند امروز ترفند جدید معیشت و اقتصاد را راه انداختند.

وی افزود: در صورتیکه این مشکلات قبلا هم وجود داشته و مسئولین هم پای کار هستند لذا نمی شود با جنجال و آشوب کار را پیش برد.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزت مندی و ارامش برای ملت ایران است و عده ای با نشر اکاذیب اذهان مردم را به تشویش میکشانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه بیدار بودند و رهبرانقلاب در حال مدیریت این انقلاب است و باید ارامش را حفط کنیم.

انتهای پیام/