Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرصت برای تحلیل ریشه ها و علل و عوامل فتنه جدید وجود دارد و در زمان و جای خود بدان خواهیم پرداخت.اما در این فتنه و ابتلا ، حقیقتی دیگر از اصالت جریان انقلابی بر همگان هویدا شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، جریان انقلابی که پس از فتنه۸۸ در مقاطع یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک پیروزی دکتر روحانی و سعه صدر در ۴سال گذشته و بالاخص دو انتخابات اخیر ، اصالت انقلابی و حق طلبی خود را به رخ همگان کشیده بود ؛ این بار نیز در فضایی که به نحوی تداعی کننده سال ۸۸ برای بعض جریانات بود ، پیروز و سربلند درآمد.

جریان انقلابی بدور از جناح بازی های مرسوم و سیاست زدگی های معمول؛ در چارچوب منویات امامین انقلاب اسلامی و اصول آن به بعض عملکردها و در دفاع از حقوق اقتصادی و معیشتی مردم( آنهم بر اساس دستورات تاکیدی امام خامنه ای) به دولت انتقاد داشته باشد و البته این انتقادات مساله ای درون خانواده ای است. اما وقتی پای شیطان بزرگ آمریکا و ایادی خبیث آن به میان بیاد ؛ همه معادلات تغییر می یابد.

البته در فرهنگ ما ایرانیان این حرمت نگاه داشتن اعضای یک خانواده در فضای خانه با به میان آمدن پای بیگانگان یک سنت حسنه است و چندان نیاز به دلیل و تبیین ندارد.

اگر در همین مدت در جریان اخبار تحرکات در اقصی نقاط کشور باشیم ؛ بر این موضوع صحه خواهیم گذاشت که بیش و پیش از همه ، خود مردمی که نسبت به مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی اعتراض داشتند ، حرمت نگاه داشتند و با میان آمدن پای شیطان بزرگ و ایادی آن ، به این سنت حسنه اهتمام ورزیدند.

جریان انقلابی و نخبگان آن که برآمده از همین مردم است؛ با مرزبندی دقیق و برائت جستن از آمریکا و سران جنایتکار آن که در دفاع از عناصر میدانی ضد انقلاب موضع و پیام صادر کردند، در مقام حفظ و تقویت وحدت جامعه اسلامی از دولت دوازدهم دفاع نمود.

انتظاری که همین جریان از بعضی نخبگان دیگر جریانات در سال ۸۸ داشت که سکوت نکنند و با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مرزبندی کنند.

شاید هم حکمت اصلی این فتنه اخیر آنهم در فضای ۹دی ، ابتلای این جریان انقلابی و آزمودن صدق ایمان آنان بود. أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ

امروز ما همه در این مقام و موقعیت حساس قرار داریم . پیروزی و سربلندی واقعی ما در این برهه تاریخی و سرنوشت ساز در راسخ بودن بر این ایمان و عمل صالح دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی است و قطعا در این راه سخت و پرهزینه ؛ حق طلبی که در پیروی و تبعیت از سیره نظری و عملی امامین انقلاب اسلامی است و شکیبایی بر این سیره که راه حیات و سعادت جامعه اسلامی ماست، واجب است.

انتهای پیام/