Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان با اشاره به مشارکت ۱۲۰ خبرنگار استان در این دوره جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر در ۲۴ دی‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ محمد رعیت با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره رسانه‎ای شده، اظهار داشت: 120 خبرنگار در استان گلستان شرکت کردند که از این میزان 76 نفر آقا و 44 نفر خانم‎ در این جشنواره شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این جشنواره 46 رسانه در این جشنواره شرکت کردند که از این میزان 15 نشریه مکتوب و بقیه از رسانه مجازی و خبرگزاری بودند.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان ادامه داد: بیشترین اثر از یک رسانه در این جشنوراه با 150 اثر از رسانه‎های مجازی بوده و در رسانه مکتوب از یک رسانه هفته‎نامه‎ای با 30 اثر به دبیرخانه ارسال کرده است.

رعیت تاکید کرد: 15 موضوع برای این جشنواره رسانه‎ای در نظر گرفته شده که موضوع اقتصاد مقاومتی با 130 اثر، زیست بوم استان با 110 اثر و فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی 80 اثر بیشترین استقبال را داشته است.

وی افزود: بالاترین اثر در قالب گزارش با 270 اثر به این جشنواره ارسال شده و پس از آن خبر با 200 و مصاحبه، یادداشت و عکس با حدود 130 اثر در جایگاه بعدی قرار دارند.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان گفت: از مرکز استان تا دورترین نقطه استان جشنواره رسانه‎ای ابوذر مورد اقبال و استقبال خبرنگاران استان گلستان قرار گرفته و از هر شهر خبرنگاران و اصحاب رسانه برای جشنواره ابوذر اثر ارسال کردند.

رعیت افزود: اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر در 24 دی‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود و نفرات برتر طبق نظر داوران جشنواره در مراسم اختتامیه از آنها تقدیر می‎شود.

وی یادآور شد: داوری‎ها با میزان افزایش نسبت به سال گذشته در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی در حال انجام است و برخی از قالب‎ها مانند فیلم و عکس داوری‌شان به پایان رسیده و بقیه آثار در حال داوری مقدماتی است.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان در روزهای آینده داوری آثار به مرحله نهایی ارسال می‎شود، افزود: داوران این جشنواره از اساتید برجسته کشور هستند.

انتهای پیام/