Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

bik

یک مادر باردار و 7 مصدوم دیگر، حاصل تصادف جاده مرگ در محور کلاله به مراوه تپه شد.

 به گزارش تیترآزاد به نقل از راه اترک، محور موصوم به جاده مرگ(جاده کلاله به مراوه تپه) بازهم حادثه آفرید.

عبدالحمید قلی دهنه، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله در گفتگو با راه اترک گفت: در ساعات اولیه امشب، 23 آبان ماه،  دو خودروی پراید در حوالی حاجی بیک(محور کلاله به مراوه تپه) به شکل شاخ به شاخ(تصادف از روبرو) با هم برخورد می کنند که متاسفانه در این تصادف 8 نفر مصدوم می شوند.

bik

bik1

قلی دهنه گفت: 4 آمبولانس از عرب قاری حاجی، گلیداغ و چاتال همه مصدومین این تصادف را به بیمارستان منتقل می نمایند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله در ادامه گفت: 2 زن که یکی از انان، یک مادر باردار است به همراه 6 مرد، مصدومین این سانحه می باشند.

وی گفت: طبق اطلاعی که از بیمارستان گرفتیم، حاصل مصدومین مساعد گزارش شده است.

اگرچه برخی از این تصادفات به بی احتیاطی رانندگان مربوط می شود ولی برخی از تصادفات هم به علت ترافیک بیش از اندازه این محور و عدم تحمل ظرفیت جاده مواصلاتی این محور است.

تنگ بودن جاده و وجود گلوگاههای متعدد در این محور موجب بروز تصادفات مرگ باری در این منطقه شده و متاسفانه علی رغم انتشار تمامی اخبار این حوادث، غیر از پروژه پل بعد از کارخانه آرد کلاله، هیچ تغییری دیگری در این محور مشاهده نشده است.

شهرستان کلاله در استان گلستان قرار دارد.