Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نوجوان گلستانی برگزیده بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از کلاس بیست؛ مریم علیمردانی» با قصه «پیشی تنها» از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گرگان موفق به کسب مقام برگزیده بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

سیدعلی کاشفی‌خوانساری، علی خانجانی و مژگان خلیل‌پور به عنوان اعضای هیات داوران بخش «نوجوان» پس از بررسی 48 اثر راه یافته به مرحله منطقه‌ای این جشنواره، 10 اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند و سه اثر را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

بر همین اساس، «مریم علیمردانی» با قصه «پیشی تنها» از مرکز شماره دو کانون گرگان گلستان موفق به کسب مقام برگزیده در این جشنواره شد.

این قصه‌گوی نوجوان به همراه سایر برگزیدگان از یکم تا پنجم بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برای مخاطبان قصه خواهد گفت و در مراسم پایانی جوایز خود را دریافت می‌کند.

گفتنی است؛ در دور نخست این مسابقه 3هزار و174 اثر به دبیرخانه‌ی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده بود.

انتهای پیام/