Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از نرخ ۴۳ درصدی آراء سازشی حل اختلاف استان گلستان در ۹ ماهه نخست سال خبر داد و گفت: تعداد اخراجی‌های امسال در گلستان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کمتر شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سعید مازندرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف مهم وزارت تعاون کار حفظ و صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود است که نرخ آراء سازشی هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف از عملکرد مطلوب در حوزه روابط کار قرار دارد.

وی افزود: در 9 ماهه ابتدای سال جاری 48 درصد آراء هیئت‌های تشخیص و 43 درصد آراء هیئت‌های حل اختلاف به سازش منجر شد.

مازندرانی تشریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 5 هزار و 62 دادخواست در ادارات تعاون کار شهرستان‌ها دریافت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد کاهش شکایات را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه تعداد اخراجی‌های امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد کمتر شده است، تاکید کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری برای 3 هزار و 693 نفر از کارگران مقرری بیمه بیکاری برقرار شد.

وی همچنین گفت: افرادی که پس از شناسایی اقتصادی خانوار یارانه آنان قطع شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه www.yaraneh10.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

مازندرانی گفت: نتیجه اعتراض از طریق همین سامانه به اطلاع سرپرست خانوار خواهد رسید و پس از بررسی میدانی و پایش وضعیت خانوار در صورت لزوم یارانه آن خانوار برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/