Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حافظ کل قران کریم با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت : اگر انتقادی هست به عهده خبرگان رهبری است و ملت برای حفظ شاخص های انقلاب هرگز به خود اجازه نمی دهد که شاخص ها را مورد نقد و هجمه قرار دهد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ آیت الله قدمی مدرس خارج فقه و اصول و حافظ کل قران کریم طی مطلبی نوشت : "جناب آقای رئیس جمهور روحانی بعد از فتنه 96 گفتند هیچ استثنایی در کشور برای انتقاد کردن وجود ندارد و در کشور ما معصوم نداریم .

ضمن اینکه پیامبر اسلام (ص) هم به مردم اجازه انتقاد می دادند و بالاتر از مقام پیامبر در تاریخ وجود ندارد، آیا واقعیت این است که شما با طرح جواز انتقاد از پیامبر اسلام (ص) می خواهید جهت انتقادها را که از سوی مردم به سمت شما و دولت شما است به سمت رهبری سوق دهید.

اگر چنین باشد متاسفانه شما نه اسلام را شناخته اید و نه ملت ایران را ! مگر قرآن را نشنیده اید که پیامبر اسلام (ص) را اسوه معرفی می کند جناب آقای روحانی از اسوه درس می گیرند یا آینه انتقاد می کنند؟!

مگر نشنیده اید که پیامبر اسلام (ص)، حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را اسوه معرفی کرده است و هیچ مومنی به خودش اجازه انتقاد از اسوه نمی دهد و روزی که حضرت علی(ع) در حال سخنرانی بود سعد بن ابی وقاص از او انتقاد کرد و گفت این سخن شما برعلیه شما است نه بنفع شما !

حضرت فرمود تو چه میدانی چه چیزی به نفع من است و چه چیزی به ضرر من ! لعنت خدا و لعنت لعنت کنندگان بر تو ! ای دروغگو پسر دروغگو و ای منافق پسر کافر !

جناب آقای رئیس جمهور اگر شما آنجا بودی چه می کردی طرف قرآن و حضرت پیامبر اسلام را می گرفتی یا طرف سعد وقاص ! ولی فقیه قطعا معصوم نیست ولی ستون خیمه انقلاب و دژ محکم در مقابل استکبار است .

شما و ما وظیفه داریم خودمان را سپر انتقادات قرار دهیم تا از دژ نظام و انقلاب حمایت کنیم همانگونه که در روز عاشورا یاران امام حسین (ع) خودشان را سپر امام حسین (ع) قرار دادند آسیبی به امام حسین (ع) نرسد.

آری! قطعا رهبر انقلاب معصوم نیست همچنانکه حضرت امام خمینی (ره) معصوم نبود ولی ملت بخوبی می فهمد که اگر انتقادی هست به عهده خبرگان رهبری است و ملت برای حفظ شاخص های انقلاب هرگز به خود اجازه نمی دهد که شاخص ها را مورد نقد و هجمه قرار دهد.

اگرچه بیگانگان و ناخودی ها چنین کرده اند و خواهند کرد ان شاء الله که درک این ارزش مطالب برای همه آسان باشد.

انتهای پیام/