Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

همکار بالاجاده ای حادثه دیدگان سانچی گفت: با بسیاری از این عزیزان افتخار همکاری داشته ام و حتی توفیق میزبانی چند تن از این شهدا را هم در روستای بالاجاده داشتم. در این مأموریت هم ابتدا مقرر بود تا در این مأموریت همراه گروه باشم؛ لیکن در مسیر انتخاب برای انجام ماموریت بر نفتکشی دیگر ما را اعزام کردند” .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از رادکانا: با انعکاس خبر غمبار شهادت جمعی از جوانان ایران اسلامی در حادثه نفتکش سانچی، مطلع شدیم که یکی از جوانان شایسته و متخصص بالاجاده ای نیز همرزم و همسنگر این شهیدان والا مقام در حادثه اندوهناک نفتکش بوده است.

مهندس میلاد منتظری فرزند مهندس درویش از جوانان متخصص بالاجاده ای است که بعنوان مهندس دریا (مهندس دوم کشتی) در شرکت ملی نفتکش ایران می باشد.

مهندس میلاد منتظری متولد روستای بالاجاده، دوره ابتدایی را در تهران و دوره راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی شهید فهمیده قم به پایان رسانده و از طریق کنکور سراسری با آنکه قبولی در رشته مهندسی متالوژی دولتی و مهندسی برق دانشگاه آزاد را داشته و یک ترم هم مهندسی برق را پشت سر گذاشته بود؛ در رشته مهندسی دریا (مهندسی موتور و تاسیسات کشتی) بورسیه شرکت ملی نفتکش ایران پذیرش شد.

وی در نهایت با همه شناختی که از کار در دریا و دوری ۴، ۵ یا ۶ ماهه از خانه، وطن، شهر، دیار، روستا و خانواده و در شرایط بسیار سخت کاری در دمای کاری بالا و خطرات سنگین این شغل داشته، با اشتیاق به ادامه تحصیل و فعالیت در این حرفه را بر می گزیند و در رشته دریا با عنوان مهندس دریا ادامه تحصیل می دهد.

بعد از چهار سال تحصیل طی دوره آموزشی در کشتی در سفر به کشورهای فرانسه، اسپانیا، پرتغال و… در سال ۸۹ فارغ التحصیل شد و از سال ۹۰ به خدمت شرکت ملی نفتکش مفتخر می شود و هم اکنون به عنوان “مهندس دوم کشتی” مشغول به کار است.

مهندس میلاد منتظری، به علت جدیت، سخت کوشی، مهارت و دانش فنی بالا؛ مورد توجه مدیران عالی شرکت قرار گرفته و بارها محموله های نفتی و مشتقات آن را به کشورهایی همچون سوریه همراهی کردند و مورد تقدیر و تشویق مدیران قرار گرفته است.

این جوان موفق کردکوی به مهمترین دغدغه و سختی های کاری خود و همکارانش در ماموریتها و سفرهای دریایی به خطراتی همچون حمل میعانات گازی (که نقطه اشتعال  آن در منفی 18 درجه می باشد)؛ درگیری با دزدان دریایی؛ حوادث عملیاتی از سوی کشورهای دیگر و بروز حوادثی نظیر نفتکش سانچی و… یاد کرد.

منتظری با بسیاری از این شهدای عزیز حادثه نفتکش سانچی همکار بوده و شناختی عمیق داشته است و با حالتی بغض آلود از این حادثه برای همکاران شهیدش می گوید:

“با بسیاری از این عزیزان افتخار همکاری داشته ام و حتی توفیق میزبانی چند تن از این شهدا را هم در روستای بالاجاده داشته ام”

” در این مأموریت هم ابتدا مقرر بود تا در این مأموریت همراه گروه باشم؛ لیکن در مسیر انتخاب برای انجام ماموریت بر نفتکشی دیگر ما را اعزام کردند” .

مهندس میلاد، سالهاست که در خدمت به کشور عزیز در صنعت نفت و دریانوردی در شرکت ملی نفتکش فعالیت دارد و در ماموریتهای بسیار سنگین و طولانی شرکت و حضوری فعالانه داشته است.

این جوان بالاجاده ای این حادثه را بسیار غمبار و اندوهناک برای همه همکاران تلاشگرش در صنعت نفت و شرکت ملی نفتکش می داند و به همه خانواده ها و بازماندگان شهدای نفتکش تسلیت میگوید و آرزوی علو درجات برای شهدای عزیز را طلب دارد .

میلاد منتظری فرزند مهندس درویشعلی اهل روستای بالاجاده شهرستان کردکوی استان گلستان می باشد که وی نیز از مدیران صنعت حمل و نقل در وزارت راه و شهرسازی می باشد و در کنار افرادی چون دکتر سید یعقوب جعفری و مهندس محمدحسن یزدانی با عنوان نائب رییس مجمع رشد و توسعه بالاجاده فعالیت دارد.

انتهای پیام/