Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دکتر منتظری در طراز کشور در کسوت رئیس سازمان بسیج هنرمندان هم مدیریت کرده و از این جهت حیف است که نگین فرهنگی استان گلستان در حاشیه باشد و اهالی فرهنگ و هنر سرگردان باشند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ این روزها فضای مدیریتی استان گلستان بستر تغییرات و ناملایمتهای زیادی است ، از طرفی شاهد خروج و حذف برخی مدیران خوب و با سابقه هستیم و از طرفی مدیران ناکارآمد و غیر متخصص صرفا به جهت همسو بودن با برخی تفکران جناح حامی دولت به بدنه مدیریت استان تزریق می شوند .

یکی از این عرصه های خطیر مدیریت فرهنگ و ارشاد استان گلستان است ، کرسی که این روزها همه سودای آن را دارند در حلیکه بدانند اندک توانایی و شان این جایگاه را ندارند .

تجربه مدیریتهای گذشته در این عرصه نشان داد که گلستان مهد فرهنگ بوده و از این جهت مدیران خوب و باسابقه ای نیز در این عرصه حتی در طراز کشوری داشته که از این دست می توان به مرحوم "حبیب الله قلیشلی" و "دکتر غلامرضا منتظری" اشاره کرد .

مرحوم قلیشلی که خداوند رحمتش کند استاد اخلاق بود و منش اعتدالی اش بر همگان ثابت و تحرکات مثبتی در عرصه فرهنگ و ارشاد استان بجای گذارد ، اما دکتر غلامرضا منتظری نیز از زمره مدیرانی است که وقتی در سال 92 علی جنتی وزارت ارشاد را تحویل گرفت اصرار کرد منتظری بماند ، اما موج تخریب ها از داخل استان فرصت خدمتگزاری را از فرزند گلستان گرفت .

حال بعد از چهار سال همان گروهی که منتظری را تخریب می کردند پشیمان شده و می گویند خدا پدر منتظری را بیامرزد و برخی ها صراحتا عنوان می کنند که اگر منتظری بیاید مشکلی ندارند . او حتی در طراز کشور در کسوت رئیس سازمان بسیج هنرمندان هم مدیریت کرده و از این جهت حیف است که نگین فرهنگی استان گلستان در حاشیه باشد و اهالی فرهنگ و هنر سرگردان باشند .

از این مسائل خطی و جناحی عبور کنیم ، در باطن منتظری مردی با اخلاق حسنه و نیکو ، دانشی منبعث از مکتب اسلامی و قران ، تجربه ای مرکب از تخصص های این حوزه و تعهدی به مردم در قالب امانتداری از عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از این جهت می خواهم به سید مناف هاشمی پیشنهاد کنیم که وقتی آب در کوزه است چرا تشنه لب می گردیم .

در این برهه خطرناک باید این درک را داشته باشیم که هر کسی باید خودش را فدای ایران و مردم آن بکند ، نه اینکه مدام دنبال این جناح و فلان مدیر همسو با فلان حزب و ... باشیم .

استاندار گلستان بداند دیر یا زود عملکردش به قضاوت مردم و رسانه ها خواهد نشست لذا با انتصاب شایستگان و آزمون داده های مقبول مردم استان ، عرصه های خطیر و به قولی کار را به کاردان بسپارد ، یک نظر سنجی ساده میان اهالی فرهنگ و هنر و رسانه نشان می دهد منتظری از چه مقبولیتی در این عرصه برخوردار است .

انتهای پیام /