Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان گفت: امسال چندین باند کارچاق کنی ، جعل اسناد و عناوین قضایی در استان شناسایی و اعضای آن ها دستگیر شده اند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ علی یزدانی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان هم در مراسم امروز با بیان این که رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی در حوزه های قضایی استان وجود دارد گفت: امسال چندین باند کارچاق کنی ، جعل اسناد و عناوین قضایی در استان شناسایی و اعضای آن ها دستگیر شده اند .

علی یزدانی افزود : خوشبختانه با نگاه حمایتی رئیس کل دادگستری ، نیازهای حفاظتی به سرعت تامین و در اختیار حوزه های قضایی استان قرار می گیرد .

فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه هم در این مراسم از افزایش نیروهای یگان حفاظت در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت : مجوز برای جذب نیروهای جدید اخذ شده و به زودی مراحل جذب و گزینش این افراد آغاز خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا یزدان پناه افزود : 40 درصد نیروهایی که قرار است جذب شوند ، خانم هستند.

وی با اشاره به این که به طور میانگین روزانه 2 میلیون نفر به حوزه قضایی کشور مراجعه می کنند گفت : برخورد با این حجم مراجعه کننده فشار کاری زیادی را بر همکاران ما وارد می کند و به همین دلیل نیازمند نیروی بیشتر در بخش یگان حفاظت دادگستری ها هستیم.

گفتنی است ؛ طی مراسمی سرهنگ علیرضا تجری به عنوان فرمانده یگان حفاظت دادگستری گلستان معرفی شد .

انتهای پیام/