Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

هر چقدر که تندروها و فتنه گران گرگان از حسن صادقلو ناراضی اند از سید مناف هاشمی راضی اند چرا که تا بحال خواسته و یا ناخواسته در مسیر آنها رفتار و عمل کرده است ، رفتارهایی که حسن صادقلو تمام قد در مقابل آن ایستاد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ منابع موثق خبر دادند که تیم فتنه گران همچنان بر انتصاب ابوالقاسم صفوی به عنوان فرماندار گرگان تاکید و اصرار دارند و از همه توان و فشارهای خود برای تحت تاثیر قرار دادن سید مناف هاشمی استاندار گلستان استفاده می کنند .

در روزهای گذشته فتنه گران با استفاده از کانال فتنه گر معلوم الحال سعی در القا این موضوع داشتند که بحث فرمانداری صفوی لغو شده و فرماندار سابق مشهد به گرگان می آید و با این حربه و دروغ ، می خواستند سرگرمی برای رسانه های منتقد درست کنند تا در خفا راه فرماندار شدن صفوی را ادامه دهند.

اما واقعیت اینست که برخی افراد از سال 84 تاکنون همه مناصب مهم و استراتژیک گرگان را از دست داده اند و امروز با فشار و سهم خواهی و دادن وعده و وعید و ... سعی دارند به هر قیمتی که شده دوباره به عرصه باز گردند ، عرصه ای که نون و آب دارد و می توانند بار هفت پشت خود را ببندند بدون اینکه خدمتی به اسلام و مسلمین بکنند .

معلوم نیست نمایندگانی که قسم به قران و اسلام یاد می کنند چطور حاضر می شوند بر سر مصالح ملت مسلمان دارالمومنین گرگان این چنین معامله ای بکنند ، آنها قطعا باید در آخرت پاسخگوی عملکرد خود باشند .

آنچه که مشخص است تیم فتنه مرکز استان که در دوره حسن صادقلو نقش معارض و بعضا معاند را نسبت به این شخصیت متدین و فرهیخته در پیش گرفته بود ، توانسته تا حدودی سید مناف هاشمی را مرعوب کند و نگاهی به برخی انتصاب های اخیر نشان از این موضوع دارد .

ناخواسته تیم استاندار گلستان در باند هاشم مهیمنی ، درازگیسو و محمدرضا صالحی بازی می کند بی آنکه بداند . در این بازی به صورت صوری به محمود ربیعی انتقاد می شود تا بتوانند همزمان پروژه تصاحب فرمانداری گرگان را کلید بزنند اما نقش موثر طهماسبی و دفتر آیت الله نورمفیدی تاکنون برخی از این تحرکات را ناکام گذاشته است.

چون آیت الله و اطرافیانش می دانند اگر تندروها داخل گرگان سر کار بیایند در اثر تندروی آنها فضای شب نامه و توهین های دهه 80 دوباره علیه نماینده ولی فقیه استان که متهم به دفاع از جریان اصلاحات و این تندروهاست ، شدت خواهد گرفت لذا دوست ندارند این فضای بدست آمده سالهای اخیر بعد از دولت اعتدال را از دست بدهند .

امروز باید باور کنیم که استانداری در سایه در گرگان با حضور هاشم مهیمنی ، محمدرضا صالحی ، حسین رفعتی ، سید رضی قدس علوی ، سید ابراهیم درازگیسو تشکیل شده است ، تیمی که علی اصغر احمدی را از خود رانده و در خفا مشغول تصاحب های مناصب استانی است و در این پازل تقریبا سید مناف هاشمی استاندار گلستان به عنوان یک تماشاگر عمل می کند .

هر چقدر که تندروها و فتنه گران گرگان از حسن صادقلو ناراضی اند از سید مناف هاشمی راضی اند چرا که تا بحال خواسته و یا ناخواسته در مسیر آنها رفتار و عمل کرده است ، رفتارهایی که حسن صادقلو تمام قد در مقابل آن ایستاد و بهایش را هم داد اما روزی که رفت پاک بود و با آرامش و طیب خاطر استانداری را ترک کرد .

فتنه گران برای به چنگ آوردن گرگان سومین شهر سیاسی کشور خیلی صبر کرده اند و منتظرند تا ببینند که آیا این سیب پوسیده بالاخره روزی به دامن آنها سقوط خواهد کد یا نه ، اما این افراد باید بدانند گرگان سیب پوسیده ای نیست که در دامن آنها سقوط کند بلکه این افراد هستند که پوسیده شده اند و خاصیتی ندارند و باید بروند دنبال کارشان ، آنها باید افراطی گری و فتنه گری را کنار بگذارند و ببینند واقعا دغدغه مردم چیست ؟

انتهای پیام /