Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

علیرغم بحث هایی بر سر انتخاب عادله کشمیری و حاج تقی ایزد برای انتصاب مدیر کلی آموزش و پرورش گلستان ، گویا شیب انتخاب بیشتر به سمت گوهری راد تمایل دارد .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ معمای انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش گلستان هر روز پیچیده تر می شود و گویا وطنی قصد دارد تا خرداد ماه که بازنشستگی اش فرا می رسد با همین وضعیت به مدیریت خود ادامه دهد ، مدیریتی که هر لحظه اش برای فردای این مملکت ارزشمند است و معلوم نیست چرا استاندار گلستان در این خصوص مماشات می کند .

آموزش و پرورش یکی از ادارات فوق العاده حساسی است که همیشه انتخاب مدیر آن سر و صدا و حاشیه داشته است ، هنوز فراموش نکرده ایم که چطور محمدرضا وطنی در 24 آذرماه 92 در حالیکه 5 نماینده ( طاهری – امامی – نظری مهر – عباسی و صابری) مخالف انتصابش بودند مدیر کل شد و عجیب تر اینکه پیامک مراسم معارفه وطنی بعد از مراسم به نمایندگان استان رسد .

در حرکتی کینه توزانه هنوز پای مدیر کل به صندلی اش نرسیده بود و دقایقی بعد از مراسم تودیع معارفه وقتی ایزد مسئول دفتر پایین محلی مدیر کل سابق به محل کار خود بازگشت متوجه شد دو نفر روی صندلی وی نشسته و مدام چرخ می زنند و با‌ آمدن وی نیز از جایش بلند نشدند لذا ظرف دو ساعت نامه تسویه خود را گرفت و به یکی از مدارس گرگان بازگشت .

حال بعد از چهار سال قطار خداحافظی به درب منزل محمدرضا وطنی رسیده و او باید با این سمت وداع کند ، اما چه کسی این بار گران و این امانت حساس را به دوش خواهد کشید ؟ چه کسی توان این را دارد که آینده جوانان و دانش آموزان این مرز و بوم را تضمین کند ؟

با توجه به شعارهای دولت در یک سال گذشته مبنی بر بکارگیری زنان در مدیریت ها ، برخی زمزمه ها از انتصاب عادله کشمیری عضوهیئت علمی دانشکده فنی وحرفه ای مائده گرگان .استاد حوزه علمیه الزهراء و سمئول زنان ستاد روحاین در استان گلستان به سمت مدیر کلی آمزوش و پرورش گلستان خبر می دهند .

همچنین گروهی از اصلاح طلبان قدیمی نزدیک به آیت الله نورمفیدی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی حاج تقی ایزد را برای این سمت برگزیده اند ، آنها اعتقاد دارند حاج تقی ایزد با 70 درصد جانبازی و سالها ایستادگی و مقاومت در راه وطن و اعتلای کشور شایسته ترین فرد برای این سمت است اما نمایندگان لیست امید به او پشت کرده اند و تمایلی برای انتخابش ندارند تا جایی که خود ایزد نیز از رفتار متناقض آنها گلایه کرده است .

ابراهیم قدمنان مدیر کل پژوهش استانداری و بخشدار سابق گرگان در زمان اصلاحات نیز گزینه دیگری است که بعضا نام آنها بره می شود .

حاج تقی ایزد ، عادله کشمیری و ابراهیم قدمنان اخیرا برای تصدی این سمت برای مصاحبه رفته اند اما گویا شیب انتصاب به سمت یک مدیر از شرق گلستان است ؛ گوهری راد .

گفته می شود مجمع نمایندگان استان و مجمع فرهنگیان استان از احزاب سیاسی نزدیک به روحانی از او حمایت می کنند و احتمالا هفته آینده مراسم تودیع و معارفه اش برگزار می شود هر چند وطنی سعی می کند تا خرداد ماه زمان بازنشستگی بکارش ادامه دهد .

انتهای پیام /