Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیرکل راهداری و حمل‎ونقل جاده‎ای گلستان گفت: قیمت بلیط حمل و نقل عمومی تا پایان فروردین ۹۷ در گلستان افزایش پیدا نمی کند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ مهدی میقانی ظهر یکشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که ویژه نوروز ۹۷ در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ انواع وسایل نقلیه عمومی توسط ۷۴ شرکت در استان گلستان در ایام نوروزی فعالیت می کنند.

وی افزود: پیش فروش بلیط های نوروزی آغاز شده و در جریان است و تاپایان فروردین ماه افزایش قیمت بلیط نخواهیم داشت.

میقانی با بیان اینکه روزانه ۱۸۰ اتوبوس در ۷۰ مسیر استان تردد می کنند، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نوروزی جلسات متعدد هماهنگی با تشکلات مختلف و دستگاه هایی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و پلیس راه برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: پس از طرح زمستانه راهداری وارد طرح راهداری بهاره می شویم و لازم است خساراتی که در زمستان به جاده ها وارد شده است ترمیم شود.

میقانی اظهارکرد: ۲۲ دوربین ثبت تخلف و ١٧ دوربین ثبت نظارتی در سطح استان گلستان فعال است که به کنترل ترافیک درسطح استان کمک می‎کند.

وی ادامه داد: عید سال ۹۶ حدود ۱۰ هزار نفر تحت عنوان کاروان راهیان نور از گلستان اعزام شده اند./مهر

انتهای پیام/