Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دستگیری قاتل 20 ساله، کشف لوازم آرایش قاچاق و دستگیری 10 سارق سابقه دار، سه خبر مهم از نیروی انتظامی گنبدکاووس است که طی روزهای اخیر انجام شده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از قابوس نامه، فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری قاتل 20 ساله که در یک درگیری خیابانی جوانی را از پا درآورده بود، در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ محمود علیفر گفت: قاتل پس از وارد کردن ضربه ای با چاقو به پای شخصی، از صحنه جنایت متواری شده است که با سرنخ های بدست آمده و اظهارات شاهدان این درگیری ماموران موفق شدند کمتر از یک ساعت متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد همچنین گفت: بیش از 6000 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز و قاچاق در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با ورود کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

وی اذعان کرد: ارزش ریالی این لوازم آرایشی و بهداشتی، 150 میلیون ریال است.

سرهنگ علیفر در ادامه از دستگیری 10 نفر سارق سابقه دار و کشف 45 فقره انواع سرقت نیز در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ظرف مدت 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/